Installeren .NET framework

Status
Niet open voor verdere reacties.

TeknoBel

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2003
Ik heb Windows XP Pro. Ik heb net de .NET framework Redistributable gedownload en geinstalleerd. Daarna hetzelfde voor de .NET framework SDK.
Om alles even te testen heb ik dit in kladblok getypt:
<% Page Trace="true"%>
En opgeslagen als een aspx-bestand.
Dit is het resultaat wanneer ik hetvolgende in de browser typ:
http://localhost/trace.aspx

Resultaat:
Serverfout in toepassing /.
--------------------------------------------------------------------------------

De bron kan niet worden gevonden.
Beschrijving: HTTP 404. Mogelijk is de door u gezochte bron (of een afhankelijkheid daarvan) verwijderd of tijdelijk niet beschikbaar, of is de naam ervan veranderd. Controleer de spelling van de volgende URL.

Aangevraagde URL: /trace.aspx

--------------------------------------------------------------------------------
Versiegegevens: Microsoft .NET Framework Versie:1.1.4322.573; ASP.NET Versie:1.1.4322.573

Wat is er fout gegaan ?

is je vraag reeds opgelost?

heb namelijk op dit moment zelfde probleem...:confused:

het framework zit al in sp1 verwerkt
Wil je misschien met ISS aan de slag?

Nee, mijn vraag is toen niet opgelost.
Ik dacht me dan toe te leggen op PHP i.p.v. ASP, maar met die installatie ging het ook mis.
Toen ik het op mijn andere computer (Windows Home) probeerde lukte het wel. Ik heb daarvoor wel de Apache server moeten installeren.

Ik heb een vermoeden dat het iets te maken heeft met de router.
Ik heb namelijk mijn router aangesloten op de Win Home computer. Er zit een draadloos netwerkkaartje in mijn Win Pro computer die zijn verbinding dus krijgt via die Win Home computer (die moet altijd aan staan). Volgens mij moet daar iets in de netwerk-configuratie veranderd worden. Maar ik zou niet weten wat en hoe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan