installeren netwerkkaart op Windows 95

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gappy

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2005
Hallo beste mensen:) ,

Ben bezig een netwerkkaart (Belkin PCI ) op m'n pc te installeren. De kaart zit er al in......dat is dus gelukt. Vervolgens krijg ik op m'n scherm een venstertje met de titel "New hardware found".....dat klinkt in de oren van een leek ook nog goed.......maar dan? Ik moet een driver installeren en heb de keuze tussen - Driver from disk provided by hardware manufacturer,- do not install a driver ( Windows will not prompt you again ) en Select from a list of alternate drivers.

Heb ook begrepen dat ik een installatie-cd-rom Windows 95 nodig heb.......mooi, die heb ik ook!

Wat is nu de volgorde die ik het best kan aanhouden om het zaakje in werking te kunnen krijgen? Wie kan me helpen? :)

gr. Gappy

Je installeert eerst de netwerkkaart, inderdaad met de bijgeleverde diskette.
Tijdens de installatie zal Windows vragen om de installatie CD-Rom. Daar wordt de specifiek Windows-netwerksoftware vandaan gehaald, die anders is dan van alleen de kaart.

drivers

Hoi m@rio:) ,

Heb een driver op cd staan :cool:

gr. Gappy

installatie

Hoi mooncrawler :) ,

Heb die installatie cd-rom van Belkin geïnstalleerd maar ben te haastig geweest...... Heb diverse foutmeldingen genegeerd ......ben bang dat ik het zo onnodig moeilijk maak.....Hoe maak ik die installatie ongedaan?

gr. Gappy :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan