installeren nieuw beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetsugarbaby

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Ik heb een nieuw monitor gekocht. BenQ TFT LCD 17inch
Kan ik die nu zo verbinden met de pc en het stopcontakt en doet ie het dan?? Ik lees soms technische dingen over video drivers en zo, (zucht). Ben helemaal niet technisch. :(
Of moet ik iets installeren? Er zit wel een cd bij. Ik heb Windows XP.

Hmm met het beeldscherm van me zusjes. heb ik gewoon aangesloten op de computer en stopcontact. Werkt perfect

Bij die computer ook Win XP. Maar waarschijnlijk als je em aansluit haalt Win Xp zelf de drivers binnen. bij Win 98 niet.

Nou, ik heb de monitor nog niet aangesloten hoor, maar ik dacht, omdat ik een voldoende antwoord had, dat de vraag is opgelost. Ik laat je het nog wel even weten.

Oke is goed. Ja graag adners kan ik je verder helpen als het niet lukt. suc6 dan maar weer!

Hallo winnie!

Ik heb de nieuwe monitor in gebruik sinds een paar dagen. Prachtig beeld. Alleen de letters zijn iets te groot. Ik heb hem op 800x600 gezet. Elke andere optie maakt de letters echt onleesbaar klein. Ook indien ik de dpi op groot zet. Dat zou niet zo moeten zijn. Maar ik weet ook niet wat ik er anders aan kan doen. Heb alle pixel-formaten al geprobeerd, helaas alleen maar zeer kleine letters. Ik laat het maar zo, het is in ieder geval zeeeeeeeeeer duidelijk te lezen! :D

groetjes...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan