installeren nieuwe muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

moryana

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2004
Ik heb sinds een week of 2 een nieuwe computer dit is een
HP Pavilion AMD Athlon(tm) processor 64 3200+
Hierbij heb ik een draadloze muis, alleen daar zit geen laadstation bij. Dit vind ik wel handig en daarom heb ik een nieuwe muis gekocht een trust draadloze muis met oplaadstation.
Ik heb al geprobeerd om hem te installeren alleen werkt het niet, het lampje op het laadstation knippert als je de muis beweegt, maar de cursor beweegt dus niet. (aangesloten op de usb)

Ik heb bij de muis die bij de computer hoort, een ontvanger hier zit maar 1 draadje aan voor de muis en het toetsenbord, kan het zijn dat ik er daarom geen nieuwe muis op kan aansluiten omdat ik die andere muis niet kan uitschakelen?

Mijn vraag is dus is het uberhaupt mogelijk om alleen een nieuwe muis te installeren of moet ik ook gelijk een nieuw toetsenbord kopen (draadloos of niet).

ik heb het met het tussenstukje geprobeerd, maar dan doet ie ook niks, en als ik hem op de usb aansluit wordt ie niet herkend!!! De batterijen waren opgeladen, dus die moeten het doen. En de drivers had ik al geinstalleerd.

help!!!!

Op je muis en op je ontvanger zit een "connect" knopje.
Druk daar eens op

dat heb ik gedaan, maar alleen de muis die bij de pc hoort reageert, als ik op de connect knopjes druk van de nieuwe muis, knippert hij wel maar de cursor reageert niet.

Er zit op zowel de ontvanger als op de muis een connect knopje, die moet je beide indrukken (hoeft niet tegelijk, maar binnen 5 seconden)
Het kan inderdaad voorkomen dat je dit meerdere malen moet doen om de verbinding tot stand brengen.

Zorg er overigens wel voor dat de software van de oude muis eerst verwijdert is.

Laatst bewerkt:
het is een hp computer, alles is al geinstalleerd. Hoe moet ik het dan verwijderen... gewoon via aparaatbeheer en dan stuurprogramma verwijderen?? Straks doe ik iets waardoor ik geen enkele muis meer kan gebruiken.

En de knopjes heb ik al een paar keer ingedrukt....

Je kan de muis gewoon uit je apparaatbeheer verwijderen, let wel, je hebt dan gelijk geen muis meer, na een herstart zal windows een standaard muis installeren, waarna je de trust drivers kan installeren.
Om te herstarten zonder muis:
-druk op de 'windows' toets
-druk op alt+f4
-druk tweemaal pijltje rechts
-druk op enter

muis

beste Moryana,

Of je emot ff onder je muis kijken daar is een grijze knopje die staat voor connect. klik daar maar eens even op. als dat ewnit werk andere batterijtje er in stoppen

veel succses
alwink

Geplaatst door maestro12
Je kan de muis gewoon uit je apparaatbeheer verwijderen, let wel, je hebt dan gelijk geen muis meer, na een herstart zal windows een standaard muis installeren, waarna je de trust drivers kan installeren.
Om te herstarten zonder muis:
-druk op de 'windows' toets
-druk op alt+f4
-druk tweemaal pijltje rechts
-druk op enter

Dank je de muis doet het!!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan