Installeren Office 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

aapjeh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 feb 2007
Hallo,

Wanneer ik mijn Office 2007 probeer te installeren, krijg ik de volgende foutmelding: Setup kan niet bij bepaalde beschermde bestanden komen. Setup wordt ongedaan gemaakt..

Wat is hier het probleem van, en weet iemand hmoe ik dit moet oplossen?

Vriendelijk bedankt!

PS. onderstaand een prinstscreentje van wat er gebeurd is

Laatst bewerkt:
Het eerste wat in mij opkomt is dat er een Office programma actief is, dit hoeft niet per se in je taakbalk te staan...

Kijk eens bij Taakbeheer of je iets van een Office programma tegenkomt en als je hem tegenkomt selecteer hem dan en klik op Proces Beeindigen...

Heb je trouwens een vorige versie van Office reeds geinstalleerd?

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb office 2003 op mijn systeem geinstalleerd.
In taakbeheer kom ik niks tegen wat ook maar op Office lijkt helaas...

Heb je al eens de installatie van Enterprise geprobeerd? Ik weet wel dat ik bij mijn installatie Office 2003 kon upgraden maar dit was toen ik Enterprise selecteerde in het eerste menu. Bij Professional Plus weet ik niet of deze functie aanwezig is.

Dit probleem heb ik ook gehad:evil:
De enige manier om het erop tekrijgen is een nieuwe installatie van Windows.
Ik heb zelfs office 2003 eraf gehaald om office 2007 schoon te installeren ook dat lukte niet kreeg daarna ook 2003 er niet meer op kreeg toen de zelfde melding als bij de installatie van 2007.
Na een schone windowsXP installatie ging office 2007 er direct op zonder problemen en ook bij windows Vista.:thumb:
Verder veel succes

ow das fijn:eek: hmm dan weet ik wat me in de vakantie te doen staat! 1 probleem, heb windows wel legaal maar heb nooit een installatiecd erbij gekregen:S bij Dell, omdat ik altijd terug kon gaan naar een herstelpunt ofsow, maargoed dat zoek ik nog uit. Ik ga het proberen, want dit werkt echt niet zo, word er helemaal gek van. Bedankt!

Oh, mooi vervelend dus, dus ik heb gewoon pech?

Bedankt voor je reactie!

Vond dit op C!T forum:

FTI zei:
Dll cache
Dllcache is een directory waarin originele DLL-bestanden van Windows 2000/XP worden opgeslagen. Wanneer er een systeembestand wordt overschreven door een andere versie, wordt automatisch dit bestand uit de DLLCACHE gehaald en teruggeplaatst. Hiermee probeert het besturingssysteem te voorkomen dat er verkeerde versies van DLL-bestanden in de systeemmappen komen, waardoor het besturingssysteem instabiel zal worden. Dit proces heet Windows File Protection oftewel WFP. In Windows 2000 en XP voorkomt WFP dat bepaalde beschermde systeembestanden (.sys, .dll, .ocx, .ttf, .fon en .exe) worden overschreven. WFP werkt op de achtergrond en beschermt alle bestanden die geïnstalleerd zijn door de Windows Setup.
Dus WFP voorkomt dat jij je ''minder'' legale versie kan installeren (waarschijnlijk...)

WFP uitschakelen:
Disabling Windows File Protection

You may disable WFP by setting the value SFCDisable (REG_DWORD) in HKEY_LOCAL_MACHINE\ SOFTWARE\ Microsoft\ Windows NT\ CurrentVersion\ Winlogon. By default, SFCDisable is set to 0, which means WFP is active. Setting SFCDisable to 1 will disable WFP. Setting SFCDisable to 2 will disable WFP for the next system restart only (without a prompt to re-enable).

Important: You must have a kernel debugger attached to the system via null modem cable (for example:I386kd.exe or Windbg.exe) to use SFCDisable = 1 or SFCDisable = 2.

After WFP is disabled using the SFCDisable = 1 setting, the following message will appear after logon:

Warning! Windows File Protection is not active on this system. Would you like to enable Windows File Protection now? This will enable Windows File Protection until the next system restart. <Yes> <No>.

Clicking Yes will reactivate WFP until the next system restart. This message will appear at every successful logon until SFCDisable is set to 0.

NOTE: The above message will only be presented to Administrators.
Bron

Hier wordt aardig gesuggereerd dat het een illegale versie van Office 2007 is, is dit bij jou ook het geval? Bij een legale versie zou je evt contact op kunnen nemen met M$

Dat is inderdaad het geval: Office is gedownload maar XP is legaal die hierop staat.
Overigens is de Office 2003 die er nu opstaat ook legaal.

Bij anderen levert deze illegale versie van office 2007 geen problemen op, dus het is iets met mijn instellingen van OS?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan