Installeren op NT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dj X-Centric

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2002
Ik heb op mijn werk een stand alone pc met windows NT erop.
Op verschillende manieren geprobeerd maar niet gelukt, het installeren van een programma.

Elke keer krijg ik de fout dat er dll bestanden missen dus het lijkt op een beveiligde ruimte waar die dll´s horen te staan.

Heeft iemand enig idee hoe ik die beveiliging weg kan halen of het probleem moet oplossen.
Ook ben ik bereid een andere windows erop te zetten maar zelf het leeg halen van de computer lukt me niet.

Iemand enig idee

Alvast bedankt,
Groetjes Remy

Je bent onvolledig, over welk programma heb je het en ben je ingelogd als administrator?

SP

Als ik me goed kan herinneren is dat SP 5

Het liefst wil ik hem leeghalen en win 98 erop zetten.
Win 98 moet wel want het is een oude computer

we willen er autocad op zetten nog wat andere simpele programmatjes

Als ik inlog is dat als administrator, ik kan wel overal kijken en inkomen alleen die dll´s wil hij op sommige plekken niet zetten

Autocad wil meestal niet draaien op Win9* versies, controleer dat eerst eens.

reply

het is niet alleen autocad maar het zijn alle programma's tot nu toe maar ik wil NT er gewoon afhalen heeft iemand enig idee hoe ik gewoon in dos kan komen om de schijfen te formateren??

Je kunt vanuit NT de schijven niet formatteren, daarvoor heb je een DOS-bootdiskette nodig, www.bootdisk.com

reply

snel antwoord gheghe
dus daar download ik een bootdiskette en daarmee start ik op en dan kan ik gewoon in dos formateren??

Ehh, ja of nee. Als je NTFS gebruikt als bestandssysteem lukt het niet, dan moet je met FDISK (ook op zo'n diskette) eerst partities verwijderen en opnieuw aanmaken. Die kun je dan wel formatteren.

Heb je nu DOS-partities dan kun je direct formatteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan