installeren router

Status
Niet open voor verdere reacties.

martens

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
Hallo, ik heb een router van sitecom dc-207, ik wil deze installeren maar ik weet niet hoe ik dit moet doen.
graag snel hulp

groetjes

Geplaatst door martens
graag snel hulp
Als je snel hulp wilt hebben dan moet je iemand betalen.
En wij zijn hier allemaal vrijwillig dus.....

Maar vertel eens wat je allemaal al gedaan hebt om deze router te installeren.

Ik heb de cd rom in mijn computer gedaan om de software te installeren maar dit werkt niet.
daarna heb ik de router tussen het modem en de computer gezet, maar ik weet niet hoe ik verder moet
gaan om mijn mac adres te installeren.

vertel dan eens van wie jij internet hebt.
welke cd heb jij gebruikt?

ik heb internet van upc en ik heb de originele cd-rom gebruikt

als ik de nederlandse handleiding wil openen of downloaden geeft hij bij wordpad de melding dat hij het confersiefilter voor afbeeldingen niet kan laden

aha
UPC die is dus van Chello.

even linkie zoeken momentje linkie

Laatst bewerkt:
Ik heb op de link gekeken, maar ik weet echt niet wat ik moet doen, ik kan de nederlandse handleiding niet openen

heb je de nederlandse handleiding al van de site gehaald bij sitecom.

ja maar deze krijg ik niet geopend met winzip krijg steeds een fuotmelding van het confersiefilter

Kunt u mij misschien op de een of andere manier een nederlandse handleiding bezorgen.
misschien kunt u mij vertellen hoe je normaal stap voor stap een router installeert

plaats die foutmelding hier eens.
ik dacht dat je een cd had?

elke router heeft weer een eigen beschrijving en instellingen.
normaal kun je in de router komen door 192.168.1.1 in de adresbalk van je internet browser te typen.
en dan zou het zich vanzelf moeten wijzen.

als ik de router tussen het modum en de computer aansluit krijg ik helemaal geen verbinding.
moet ik de router er eerst wel tussen zetten of moet ik anders beginnen??

ja de router moet ertussen en dan installeren anders gaat het niet werken.

u zegt dat ik 192.168.1.1 in de adres balk moet zetten maar ik krijg helemaal geen verbinding als ik de router ertussen zet

u mag je weglaten hoor.
maar kijk even in je boekje welk ip nummer jij moet invullen en er mag niks voor staan dus geen http of www

192.168.123.254

Sitecom gebruikt dit IP volgens mij.

Maar ik heb self ook problemen met het installeren van een sITECOM router. Maar daar zoek ik nog ff over verder en anders kom ik wel met een topic:P haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan