installeren sp2

Status
Niet open voor verdere reacties.

adnieuwenhuizen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Berichten
1.110
De auto update voor sp2 is binnen en ik kan hem installeren. Nu krijg ik de aanbeveling eerst een systeem backup te maken. Is dit hetzelfde als een herstelpunt en zo nee hoe maak ik een systeem backup??
 
nee is geen herstelpunt.....
Systeembackup zit volgens mij in xp ingebakken
start --> bureau assecoires --> syteem werkset --> backup.

overigens wordt door de consumentenbond aangeraden om nog even te wachten met sp2
Er zitten nog wat problemen in.
 
Bij mij staat daar alleen systeemherstel en back up kan ik nergens vinden.
Ondanks mogelijke problemen lees ik hier ook berichten van zeer tevreden mensen.
 
heb ook home,
kan ook nergens back-up vinden, misschien dat ie
apart te installeren is vanaf de xp-cd?
 
dank je Lei.
Dit wist ik nog niet dat het op die manier zo erbij kon zetten.

Bij mijn stond dat gewoon er al bij.


Martin
 
Wat voor backup precies? Want SP 2 maakt zelf ook nog backups :).
 
Helaas de tip werkt niet voor mij.
Ik heb geen cd van XP. Besturingssysteem is door Sky op de Pc gezet en ik heb een zg recovery partitie op de harde schijf.
Wat nu te doen???
 
Hoi adnieuwenhuizen

Je hebt een OEM-versie! Heb hier in eerste instantie niet gelijk aan gedacht, sorry.

Maak een back-Up van al je belangrijke data zoals foto's e.d voor je gaat updaten. Dus zet dit op cd en/of op een floppy. Ga dan vervolgens naar Windows Update en download SP2. Let op: afhankelijk van verbinding kan dit kort maar ook zeer lang duren!!!!

Ad.
Mijn advies is om eerst de harde schijf te formateren en vervolgens Windows Xp (met of zonder SP1) opnieuw te installeren. Dus een Destructive Recorvery (OEM). Hierna via Windows Update SP2 binnen halen. Denk er wel aan, al je belangrijke gegevens e.d veilig op te slaan alvorens te beginnen met formateren/installeren.

Succes.
 
Laatst bewerkt:
oke bedankt ga ik doen en hoop dat alles goed gaat bedankt allemaal voor de reacties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan