installeren spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

beer de 1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 aug 2009
bij het installeren van het spel op een 2de harde schijf vanaf een dvd krijg ik deze melding.

'kan niet gegevens voor bestand opslaan. de gegevens zijn verloren gegaan. deze fout kan veroorzaakt door een fout in de computerhardware of netwerkverbindinf. probeer eregens ander op te slaan'

weet iemand wat ik er aan kan doen? of wat er aan de hand is?
ik krijg de zelfde melding als ik iets groots download van internet.

groetjes,

beer de 1

WELKOM OP HELPMIJ....

Zou je eens naar willen kijken bij eigenschappen van die schijf(partitie)hoe ie ingedeeld staat?
staat ie als fat of als ntfs?
(rechtermuisklik op de schijfletter en dan eigenschappen))

bij het installeren van het spel op een 2de harde schijf vanaf een dvd krijg ik deze melding.

'kan niet gegevens voor bestand opslaan. de gegevens zijn verloren gegaan. deze fout kan veroorzaakt door een fout in de computerhardware of netwerkverbindinf. probeer eregens ander op te slaan'

weet iemand wat ik er aan kan doen? of wat er aan de hand is?
ik krijg de zelfde melding als ik iets groots download van internet.

groetjes,

beer de 1

Wellicht is de schijf vol! :(

probeer andere schijf of\andere computer

en anders schijf opruimen en alle bestanden weer op een rijtje zeten

cd lijkt me sterk en op een andere schijf en/of computer weet ik nog niet. ik ga heel even kijken of dat werkt maar dat kon ik ook zelf bedenken. het gaat vooral om dat die schijf het gaat doen bij grote spellen. want bij kleine simpele spellen werkt het wel.

Laatst bewerkt:
Hoe groot is die 2e harde schijf ? Is het een fysieke schijf of een partitie ?
Merk/type en snelheid,pata/sata.Is het een oudere schijf ?
Is er verschil in snelheid t.o.v. je andere schijf waar je OS op staat?

Spel

Als je spel legaal is, en je hebt zoveel ruimte zou het toch echt moeten lukken. Bij een illegale copie hoef je maar te wachten op problemen:o.
Waarom maak je niet je hele pc schoon, nieuwe installatie en probeer het nog eens.
99 % Dat het nu wel lukt. (als je legale versie hebt.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan