Installeren van Chrome lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

thuus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2012
Berichten
3
Tijdens het installeren van een spel is Google Chrome gecrashed en wou daarna niet meer opstarten. Dit is de melding die hij blijft geven:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: chrome.exe
Versie van toepassing: 17.0.963.83
Tijdstempel van toepassing: 4f69866e
Naam van foutmodule: StackHash_0a9e
Versie van foutmodule: 0.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 00000000
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 00040bbf
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 0a9e
Aanvullende informatie 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Aanvullende informatie 3: 0a9e
Aanvullende informatie 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

Verschillende keren geinstalleed maar niet meer werken. Firefox doet het wel.
Gescaned met verschillende programma''s maar geen succes.

Weet iemand hier een verklaring en vooral een oplossing voor??

greetz WUM
 
Wat ik in zo'n geval nog wel eens doe is het programma de-installeren.
Lukt dat niet, dan handmatig alle bestanden en mappen verwijderen en vervolgens met een cleaner de pc en ook het register opschonen.
O.a. CCleaner leent zich hier goed voor. Maak wel altijd een backup van het register - Ccleaner biedt dat standaard aan - voordat je daar wijzigingen in aanbrengt.

Meestal kun je dan weer het bewuste programma installeren waarna alles werkt.
Dergelijke problemen kunnen verschillende oorzaken hebben. Het komt nog wel eens voor dat programma's niet samen kunnen werken, soms omdat ze elkaars beschermde (?) geheugenlocaties gebruiken. Maar vaker kom je er nooit echt achter waarom 2 programma's niet samen kunnen werken, alleen het feit blijft dat het niet werkt. Je zal dan moeten kiezen welk programma je wil houden.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
 
Wat jij voorstelt heb ik al gedaan en ook handmatig in het register zoeken en verwijderen van Chrome onderdelen. Heb nog meer problemen merk ik de laatste tijd, ook met email programma Microsoft Outlook. Ik denk dat de schijf weer us leeg gaat en een schone install erop ga zetten.
Bedankt voor de moeite.

WUM
 
Gaan we weer, nummertje drie deze week...

Chrome deinstalleren, herstarten, Windows repareren:

Even netjes Google Chrome deinstalleren & daarna nooooit meer installeren. Ook niet per ongeluk!..

Vorige maand was hier ook een onderwerp dat met Google Chrome te maken had, & de oplossing was een speciaal deprogrammeringprogramma downloaden om alles te herstellen. Kan het alleen even niet zo snel terug vinden... :roll:

Oh, als je Internet Explorer gebruikt, & in ieder geval ook weer als standaard browser inschakelt, doet je internet het ook gewoon weer. Nog veiliger bovendien...

P.S: Toch maar opgezocht want ik zal het zelf ook regelmatig nodig hebben, de speciale deprogrammeringprogramma's om Windows te herstellen na de deinstallatie van Google Chrome:

http://rudispees.110mb.com/explorer_repair_defaults.zip

"Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen” dankzij Google Chrome - Tony Krijnen.

Herstarten.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de wijze woorden. Ik heb de instructies uitgevoerd. Hopenlijk gaat het nu beter.

WUM
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan