installeren van een driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

jadame1011

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2001
ik wil graag mijn bloothtoot gebruiken voor mijn laptop nu heb ik een driver van internet gehaald en dacht deze te kunnen toevoegen maar blijkbaar heb ik wat fout gedaan en heb nu iets verwijderd wat ik niet weet wat ik heb verwijderd
Maar hoe installleer ik een driver die ik heb gevonden?

Welk Bluetooth-apparaat wil je installeren? Zit daar geen installatie-CD-Rom bij, met de benodigde drivers?

ik wil graag mijn bloothtoot gebruiken voor mijn laptop nu heb ik een driver van internet gehaald en dacht deze te kunnen toevoegen maar blijkbaar heb ik wat fout gedaan en heb nu iets verwijderd wat ik niet weet wat ik heb verwijderd
Leesvoer!

Laatst bewerkt:
Ga naar apparaatbeheer en kijk waar een geel uitroep teken voorstaat,rechtsklik en stuurprogramma bijwerken kiezen.Nu naar je map browsen waar je je driver heb staan.

bij het installeren van de driver kwam er een melding dat er een nieuwe versie aanwezig is maar deze kan ik niet vinden.
Bij de optie voor bluetooth zag ik geen gele vraagteken maar een uitroepteken.
Hoe kan ik deze vinden en vervolgens installeren.

Als ik in het configuratie scherm het bluetooth icoontje indruk krijg ik demelding dat het apparaat niet is gevonden controleer of uw apparaat correct is aangesloten en ingeschakeld.

welke van de twee moet ik nu van uitgaan?

Laatst bewerkt:
Is het toevallig een stick van mobileaction de MA-720?Die heb ik ook liggen en die krijg ik ook niet aan de praat in vista,dan krijg ik dezelfde meldingen.Maar normaal moet je een driver gewoon installeren zoals ik al vermelde.Bij driverguide kan je ook een tooltje over je pc laten gaan om te kijken of je alle drivers heb.

Is het toevallig een stick van mobileaction de MA-720?Die heb ik ook liggen en die krijg ik ook niet aan de praat in vista,dan krijg ik dezelfde meldingen.Maar normaal moet je een driver gewoon installeren zoals ik al vermelde.Bij driverguide kan je ook een tooltje over je pc laten gaan om te kijken of je alle drivers heb.

Ik heb dit tooltje gebruikt en geeft aan dat ik enkele drivers moet updaten en dat er 2 drivers ontbreken ik zou niet weten welke er nu missen. Waar en wat moet dit tooltje nog meer aangeven?
Dus 2 undientified divices?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan