installeren van settlers IV lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

koosie84

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2012
Hoi, ik wil de game Settlers IV gold edition installeren op mijn laptop ( win7 ultimate, 64bit, 8 ram 750 gb, i7 cpu 2,90 intel HD 4000)

Als ik de cd-rom in mijn laptop doe dan krijg ik het installatie scherm en als ik dan op ' installeren' klik dan wordt mijn muis aanwijsknopje een bluw rondje en gaat die na denken. maar daarna gebeurt er niets!

iemand een idee hoe ik de game wel kan installeren? ik heb een printschreen gemaakt van het scherm dat ik krijg.

alvast bedankt!
ScreenShot004.jpg

Probeer het eens zonder autorun. Ga naar de map S4 op de CD en start Setup.exe.

Indien dat niet werkt: rechtsklik op Setup.exe en selecteer "Eigenschappen" --> "Compatibiliteit" --> "Compatibiliteitsmodus" --> Windows XP of Windows 98/ME.

Misschien dat het dan wel lukt.

EDIT:

Het spel werkt op mijn PC trouwens prima (Windows 7 64-bit). Ik had helemaal geen problemen met de installatie.

Laatst bewerkt:
Lieve mensen,

Dit is het enige topic wat ik vond over the settlers 4. Vandaar dat ik het maar even hier post. Ik speel the settlers 4 met veel plezier alleen bij het eerste level van de Maya's gaat het mis. Bijhet level 'Shores of gold' kan ik vanalles proberen, maar mijn goudmijnen gaat het met geen mogelijkheid doen... Er ligt voldoende voedsel, vis, vlees enz.. Heeft er iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Is het een bug in het spel? Of doe ik iets verkeerds?

Je hulp is letterlijk goud waard!

Groetj, King knot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan