installeren van vista NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris 555

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
ik heb hier een laptop acer extensa 5520 van een kennis, deze heeft hem tijdens de instal de eerst keer per ongeluk de verkeerde taal aangevinkt nu staat deze versie op engels. nu vroeg hij mij of ik hier een andere versie op wil zetten xp of vista maar nederlands,
ik weet dat er een recovery partitie opzit ,wat is nu raadzaam ,een nederlandse versie erover heen zetten of die partitie weg halen en opnieuw beginnen .

bij na vraag acer vertelden ze mij dat eenmaal engels geinstalleerd ,je niet naar een NL versie meer kan ,of koop bij ons een versie !

wie heeft er een idee

alvast bedankt

Welke Windows versie staat er nu precies op geinstalleerd?

Helaas, dan dus uithuilen en opnieuw beginnen!
Waarbij ik zou kiezen (wanneer beschikbaar) voor Windows XP pro. Ned., is heel wat uitgebreider dan de wel erg kale Vista Home Basic!

windows xp pro

hoi daar nog even .

krijg ik geen problemen met die partitie en/of eventuele drivers die dan niet voorhanden zijn als ik hier een versi xp over heen zet .

Inderdaad eerst even op de Acer site kijken of alle drivers voor XP voorhanden zijn.

En daarna NIET XP "er overheen zetten", maar opstarten vanaf de XP cd, partitie verwijderen, nieuwe aanmaken, formatteren en volldige schone installatie doen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan