Installeren van Windows Live

Status
Niet open voor verdere reacties.

26121944

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2008
Berichten
7
Als ik de nieuwste versie van Windows Live wil installeren, lukt dit maar tot ongeveer 80 procent. Ik kreeg van een van de leden als antwoord; je moet het systeem versnellen met 9,8m/s2. Dit is voor mij abacadabra!, dus als dit de oplossing zou zijn hoe doe je dat dan?
Jos
 
Verplaatst van "Feedback over de site" naar "Messengers en Chatprogramma's"
 
Ik kreeg van een van de leden als antwoord; je moet het systeem versnellen met 9,8m/s2.
Ik weet wel wie dat is, maar dat was geen antwoord op je vraag. Het is de handtekening van de betreffende persoon.:)
 
Versnellen met 9,8 m/sec2 is alleen maar een oplossing in uiterste nood, dus als je Windows echt helemaal zat bent...: Gooi het systeem uit het raam (voor het beste effect, vanaf een hoge flat... wel eerst even kijken of er niemand onderstaat), en de zwaartekracht doet de rest... d.w.z de val van het systeem elke seconde versnellen met (afhankelijk van waar je op de wereldd bent) 9,8 meter/seconde........

Maar probeerst altijd even om hier, via Helpmij, een passender/milieuvriendelijkere oplossing te vinden.........


Dit is de oplossing op je vraag (misschien heb je die over het hoofd gezien): Ga naar Start > programma's > bureauaccessoires > systeemwerkset > geplande taken.... en haal daar de Paretologic taak weg....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan