installeren van XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Ik heb reeds in de voorbije 8 maanden mijn PC 4 keer geformateerd en ik kreeg de laatste keer melding dat mijn windows XP Home teveel keer werd geinstalleerd met gevolg dat de sleutel niet meer voldoende was om XP te activeren. Via het scherm moest ik naam en adres enz doorsturen en nadien kwam XP actief.
Vraag is ik wil mijn PC opnieuw formateren, zal mijn versie van XP werken of is er een limiet dat plotseling het besturingsysteem niet meer werkt ?
IK weet door altijd opnieuw te formateren krijgen ze de indruk dat één XP op diverse PC geinstalleerd wordt.
Wanneer ik mijn PC formateer, na een uur staat al mijn software weer op de harde schijf en zo soms een beter oplossing dan verder met problemen te zitten.

Laatst bewerkt:
In principe kun je XP 5 keer automatisch laten activeren, daarna krijg je inderdaad een foutmelding.

ik ga er vanuit dat je os legaal is

Wat je doet is je belt met Microsoft (0800nr dus gratis) en vervolgens volg je de procedure voor handmatig activeren. DIt is dus met iemand aan de lijn, niet via dat automatische systeem.

Ze zijn nl verplicht je OS te laten activeren aangezien jij kunt aantonen dat je het origineel hebt.

Zelf heb ik het ook een paar keer gehad met XP en outlook xp,.

succes

ja

Ja, zowel XP als al de software die ik bezit is legaal, ik heb veel photo editors en video bewerkings programma's en na een tijd kan het vollledige systeem vastlopen met gevolg dat ik regelmatig mijn PC formateer.

Ja ik geloof dat het telefonish opgelost kan komen voor nieuwe her-activatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan