installeren webcam wil niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartjuh_4

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2005
Hallo,
Ik wil met klasgenoten op de opendag van onze school in het ICT lokaal wat webcams plaatsen. Het aansluiten van deze cams is niet mogelijk omdat er systeembeperkingen zijn. Is er iets om die beveiliging te omzeilen of een programma waarmee de cams toch geinstalleerd kunnen worden??
Graag een snelle reactie.
Mvg,
Bartjuh

Is het niet makkelijker om gewoon even de systeembeheerder een mailtje te sturen of wat dan ook en uitleggen wat jullie willen.

Hallo bartjuh_4.

Wat je kunt proberen is inloggen als Administrator. Bij XP Start -> afmelden -> afmelden, dan krijg je het inlogscherm. Als het de grafische aanmeldscherm is waar je dus niet kunt inloggen als Administrator, druk dan op de fiets. Type dan als gebruikersnaam "Administrator", zonder de "". Het wachtwoord veld laat je niet leeg, en druk op enter. Dan weet je gelijk hoe goed de systeembeheerder is, want als xp dan opstart is die systeem beheerder niets waard. haha.

Groetjes Erik Rothuis.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kunt op deze pc's niet zomaar wat webcams aansluiten dat is alleen toegestaan als je er rechten voor hebt.
En dit kan alleen opgelost worden door de systeem beheerder wat mij ook het veiligste lijkt zodat niet iederéén maar wat aan kan rotzooien op het netwerk waardoor er alleen maar problemen zullen ontstaan.

Die zegt dat het wel moet werken klopt een beetje mp3 sticks doen het wel.
Ik heb gevraagt of die voor mij die cams wou installeren maar daar had die geen tijd voor.
Is er niets anders?

De cams worden dus wel opgemerkt door de pc's, maar je kan de software niet installeren? Dan ben ik bang dat je dat echt even door de beheerder zelf moet laten doen, het omzeilen van beveiligingen is niet toegestaan in Nederland ;)

Je hebt systeem beperkingen dat houd in dat de systeem beheerder je bepaalde rechten toe moet kennen om de boel te installeren anders kun je blijven proberen tot je een ons weegt.

en omdat de systeembeheerder van school dat moet doen en niet iemand anders dat kan deze wel op slot.
Wij kunnen niet mee helpen aan het openbreken van een schoolsysteem.:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan