Installeren windows 98

Status
Niet open voor verdere reacties.

docowebmasters

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2001
een kennis van mij heeft windos 98 geinstalleerd,maar heeft daarbij geen key number zodoende kan windows dus niet draaien en ook niet compleet worden geinstalleerd,hoe kom ik eventueel bij de D-drive(cdrom)om zodoende bij C: te kunnen komen om de pc te kunnen formateren,zodat ik voor hem een nieuwe windows kan installeren
bijvoorbaat dank

Zorg dat de BIOS zo is ingesteld dat je vanop de CD-rom kunt opstarten.
Leg de CD van XP, 2000, 98, ... in het station
Herstart de PC en druk op een knop om vanaf de CD op te starten wanneer die melding op het scherm staat.

Om in de BIOS te komen is het vaak F10 of F12.

Geplaatst door The Doctor
Zorg dat de BIOS zo is ingesteld dat je vanop de CD-rom kunt opstarten.
Leg de CD van XP, 2000, 98, ... in het station
Herstart de PC en druk op een knop om vanaf de CD op te starten wanneer die melding op het scherm staat.

Om in de BIOS te komen is het vaak F10 of F12.

Of DEL of F2

Geplaatst door docowebmasters
een kennis van mij heeft windos 98 geinstalleerd,maar heeft daarbij geen key number zodoende kan windows dus niet draaien en ook niet compleet worden geinstalleerd,hoe kom ik eventueel bij de D-drive(cdrom)om zodoende bij C: te kunnen komen om de pc te kunnen formateren,zodat ik voor hem een nieuwe windows kan installeren
bijvoorbaat dank

ik snap de vraag niet zo goed:confused: wil je formateren en een nieuw besturingssysteem installeren,of wil je hier vragen om een keynr(wat niet mag trouwens)?
Als je wilt formateren kan je dat toch gewon met een opstartdisk doen!?

http://www.bootdisk.com/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan