installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jovink1990

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2009
Ik heb een nieuwe versie van windows op de computer geinstalleerd, maar nu moet ik alle hardware opnieuw installeren.
Enkele waren vanzelf, printer, muis, toetsenbord
Geluidskaart niet, hoe kan ik zien wat voor een geluidskaart ik heb en hoe kan zorgen dat ik geluid krijg?

Hoi,

Heb je geen driver cd bij de computer gekregen bij aankoop?

Anders moet je naar de site van de fabrikant bv acer,asus,hp,packardbell enz. Ga op deze site naar; support en drivers of downloads! Hier is meestal een configurator te vinden die je helpt de juiste drivers te vinden.

Begin dan altijd met het installeren van de chipset-drivers en daarna display/vga driver. Vervolgens de audio, ethernet,modum,wireless (indien nodig) en/of utility's drivers.

Succes..

Hoi,

Heb je geen driver cd bij de computer gekregen bij aankoop?

Anders moet je naar de site van de fabrikant bv acer,asus,hp,packardbell enz. Ga op deze site naar; support en drivers of downloads! Hier is meestal een configurator te vinden die je helpt de juiste drivers te vinden.

Begin dan altijd met het installeren van de chipset-drivers en daarna display/vga driver. Vervolgens de audio, ethernet,modum,wireless (indien nodig) en/of utility's drivers.

Succes..

Ja het is een packerd bell, maar dan moet ik ook het serienummer of productnummer weten

Jep;)

Het P/N nummer! Of je typt het modelnummer in!

Het nummer staat op de achterkant van de pc of laptop! Maar wat is het type of model? Ik zal je dan wel een handje helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan