Installshield engine problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karin2000

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2000
Ik hoop dat dit in het goede forum staat!

Ik krijg steeds de volgende foutmelding als ik mijn mp3 speler probeer te installeren op mijn Windows XP computer:

The InstallShield Engine (iKernel.exe) could not be installed.
The folder 'C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Engine\6' could not be created. Make sure you have the appropriate privileges to create this folder (0x17)

Ik heb op de installshield website gekeken en het een en ander geprobeerd om het probleem te verhelpen, maar als ik bijvoorbeeld mijn Engine probeer te verwijderen om een nieuwe te downloaden (werd aangeraden daar), dan krijg ik een nieuwe foutmelding en kan de Engine niet updaten. Ik weet ook niet of dat het probleem is. Ook heb ik in dcomcnfg mijzelf als user toegevoegd bij security in mijn computer en mezelf permissie gegeven (denk ik!), maar dat helpt ook niet. Ik ben de administrator van de computer die ik gebruik. Heeft iemand enig idee hoe ik mijn mp3 speler aan de praat krijg?

Bedankt!
Karin

Bedankt voor je antwoord, weet niet zo goed wat je bedoelt, maar ineens doet ie het...3 uur geprobeerd vanalles op te lossen, en nu is hij aan het laden...

Deze vraag kan gesloten worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan