Computerniksnut
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 17 mei 2006
Hallo iedereen.
Ik wilde Xp pro instaleren op een 10 gieg schijf msch niet zo groot maar ja het moest.
ik heb de cdboot gedaan etc alles ging goed gereboot en kwam bij het scherm waar Xp echt gaat installeren.
Maar toen_______:evil: kreeg ik een typish berichtje van windows:
"Lsass.exe object not found"
OK
Maar ik kan niet op oke drukken omdat Xp dan nog niet het toetsenbord accepteert dus Xp wacht tot dat ik op oke druk maar ik heb ook geen muis.
Dus instaleerd hij niet verder.
Ik had op internet gesurfd en vond dat het een virus kon zijn dus heb ik de schijf aan mijn andere computer gehangen en een scan gedaan: GEEN VIRUSSEN!!
Zucht dus dat was het ook niet.
Dus ik heb 5 uur lang geprobeerd het te herinstaleren en blablabla en booten met de bios werken maar niks werkt.
Ik zit met mijn handen in het haar dus A.U.B help me!!
Dell geeft trouwens geen support meer voor deze 98 computer maar het booten wil ook niet lukken op mijn gloednieuwe pentium4.
Dell weet het antwoord ook niet op de site.
Dus jullie zijn mijn laatste hoop!!
ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen
Ik wilde Xp pro instaleren op een 10 gieg schijf msch niet zo groot maar ja het moest.
ik heb de cdboot gedaan etc alles ging goed gereboot en kwam bij het scherm waar Xp echt gaat installeren.
Maar toen_______:evil: kreeg ik een typish berichtje van windows:
"Lsass.exe object not found"
OK
Maar ik kan niet op oke drukken omdat Xp dan nog niet het toetsenbord accepteert dus Xp wacht tot dat ik op oke druk maar ik heb ook geen muis.
Dus instaleerd hij niet verder.
Ik had op internet gesurfd en vond dat het een virus kon zijn dus heb ik de schijf aan mijn andere computer gehangen en een scan gedaan: GEEN VIRUSSEN!!
Zucht dus dat was het ook niet.
Dus ik heb 5 uur lang geprobeerd het te herinstaleren en blablabla en booten met de bios werken maar niks werkt.

Ik zit met mijn handen in het haar dus A.U.B help me!!

Dell geeft trouwens geen support meer voor deze 98 computer maar het booten wil ook niet lukken op mijn gloednieuwe pentium4.
Dell weet het antwoord ook niet op de site.
Dus jullie zijn mijn laatste hoop!!