Geachte mensen,
Ik heb twee klassen
UserInterface en een klasse ProcesManager
Nu heb ik op de UserInterface een textBox staan die ik vul met een barcode nummer met behulp van een barcode scanner. Ik wil vervolgens zodra er een code is ingescand de code vanuit de procesManager opvragen vanuit de UserInterface
Andersom het ik het werkend dus: UserInterface naar Procesmanager maar het moet zijn ProcesManager naar UserInterface kijken.
UserInterface code (Event)
ProcesManager methode (Die moet controleren of het veld is ingevuld op de UserInterface)
Deze methode doet nu nog niks omdat ik niet weet hoe ik vanuit mijn ProcesManager kan controleren of er een waarde op de UserInterface is ingevuld.
Weet iemand hier antwoord op?
Ik heb twee klassen
UserInterface en een klasse ProcesManager
Nu heb ik op de UserInterface een textBox staan die ik vul met een barcode nummer met behulp van een barcode scanner. Ik wil vervolgens zodra er een code is ingescand de code vanuit de procesManager opvragen vanuit de UserInterface
Andersom het ik het werkend dus: UserInterface naar Procesmanager maar het moet zijn ProcesManager naar UserInterface kijken.
UserInterface code (Event)
Code:
private void textBoxCode_KeyUp(object sender, KeyEventArgs e)
{
if (e.KeyCode == Keys.Enter)
{
textBoxCode.Text = CodeWrapper.wrapInputCode(textBoxCode.Text);
//string vsql = "select * from Recepten WHERE id = " + textBoxCode.Text + " ";
//OdbcCommand vcom = new OdbcCommand(vsql, vcon);
//DataSet vds = new DataSet();
//OdbcDataAdapter vda = new OdbcDataAdapter(vcom);
//vda.Fill(vds, "res");
//dataGridView1.DataSource = vds.Tables["res"];
//vda.Dispose();
//vcom.Dispose();
}
}
ProcesManager methode (Die moet controleren of het veld is ingevuld op de UserInterface)
Code:
public void haalProductOp()
{
throw new System.NotImplementedException();
}
Deze methode doet nu nog niks omdat ik niet weet hoe ik vanuit mijn ProcesManager kan controleren of er een waarde op de UserInterface is ingevuld.
Weet iemand hier antwoord op?