Instellen achtergrond wordt overruled! Help!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennish1981

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 okt 2007
Beste experts,

Ik heb sinds een week een probleem met het instellen van de achtergrond op mijn pc. Deze schijnt te worden overruled door de server op mijn werk (kleine server).

Weet iemand een foefje om dit te overrulen zodat ik mijn eigen afbeelding erop kan zetten? Nu staat er een verplichte afbeelding op.

De optie van het zelf selecteren van een afbeelding of windows achtergrond is niet toegankelijk. Je kunt niets selecteren.

Ik hoop spoedig een antwoord te krijgen en bedank jullie of voorhand!

Gr.
Dennis

Ah :P
zo'n beetje beveiligd...
bij de mac's in school bij ons werd dit ook gedaan maar misschien werkt mijn oplossing ook voor jou...:thumb:

Ofwel kan je eens proberen een wallpaper van het internet proberen in te stellen als achtergrond.
dus gewoon rechterklik dan op die afbeelding in je browser en kiezen voor instellen als achtergrond hé ;)
als dit niet werkt zal mijn volgende oplossing ook niet werken

Plaatje openen in de standard windows viewer voor afbeeldingen en faxen en daarin rechter muisknop, als bureaublad gebruiken.

Houd er wel rekening mee dat systeem beheer dat doormiddel van een policy weer terug kan blijven zetten.

Achtergrond

Bedankt voor de tips,. Helaas werken ze niet. Het is toch wat beter beveiligd dan ik dacht.

Iemand nog meer adviezen?

MVG,
Dennis

jah simpel zou zijn om die netwerkkabel uit te trekken en dan je achtergrond in te stellen, maar ik denk dat je dat netwerk wel nodig hebt :P

Toch niet. De beveiligingsinstellingen worden lokaal opgeslagen bij het aanmelden.
Dus gebruiker meld aan --> kijkt op server wat hij mag doen en maakt alles klaar --> gebruiker ziet bureaublad :).

maw: ook al trek je de netwerkkabel uit, dan kan de gebruiker nog niet bij bv configuratiescherm.
Maar nu wijken we af :) De vraag was dus of er een work around is voor die work around van picture viewer.

jah ik heb in ieder geval niet direct meer zo'n idee...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan