Instellen beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

JaapJvanVeen

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2002
Ik denk een klassieke vraag

Het gaat om een beeldscherm onder Windows 98SE

Ik probeerde de vensters op het beeldscherm kleiner te maken door rechts te klikken op het scherm en eigenschappen aan te klikken. Daarbij bleek het venster voor het instellen van het scherm veel te groot te zijn, zodat ik niet meer bij de knop 'toepassen' kon komen.

Na herstart bleek het venster nóg groter en kon ik helemaal niet meer bij de knop 'toepassen' komen.

Het zou te verhelpen zijn als ik wist hoe je een venster kon bewegen zonder de bovenkant van het venster tot mijn beschikking te hebben.

Het instellingenvenster is dus véél groter dan het beeldscherm.

Wie heeft een hint.

- Toets eenmaal ALT-B
- Toets eenmaal het pijltje naar links
- Toets eenmaal het pijltje omlaag
- Toets enter
- Toets dan net zo lang met het pijltje omlaag totdat het scherm staat waar je het hebben wilt en toets dan enter.

Bedankt...het ging alleen anders als je beschreven hebt.

Alt-B bracht mij in een bepaalde status die ik niet kende. Het indrukken van de pijltjes bracht mij naar de verschillende instellingen en kon ik de scherm resolutie aanpassen.
Daarna gaf ik onbedacht Alt-Return en werden de instellingen definitief en ging het systeem in een herstart en was alle leed geleden.

Nogmaals bedankt, ik moet nu op zoek naar de acties die voor mij nieuw waren.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan