Instellen modem SpeedTouch™510v5/v6(i) Thompson

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker50

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 nov 2007
Instellen modem SpeedTouch™510v5/v6(i) Thompson - Vista - ADSL

Beste, ik probeer mijn modem- en internetverbinding (adsl) tot stand te brengen voor mijn laptop (met Windows Vista). De modem, een SpeedTouch™510v5/v6(i), zou volgens de winkel compatibel moeten zijn. Wanneer ik nu de 'easy install'-cd in de laptop steek, krijg ik 5x ongeveer deze foutmelding: 'error occured while trying to run script; do you want to continue running scripts from this page?' Of ik nu yes of no klik, ik kom dan steeds op het logo van mijn provider (Belgacom), maar zonder de links die er normaal bij moeten staan (nl. Nederlands, Frans, of Engels), waarop je dan normaliter kan doorklikken. Mijn standaard browser was Mozilla, maar ook als ik Internet explorer instel verandert er niets. Wat kan ik (als absolute leek) nog proberen? Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Probeer eens als je de cd-rom in de speler stop het volgende

1. Start Windows Verkenner
2. Ga naar de cd-rom speler zodat je de inhoud van de cd ziet
3. Zoek nu het bestand setup.exe of install.exe. Als je die niet kunt vinden dan kun je autorun.inf even met notepad openen. Dan kun je zien welke bestand er automatische wordt gestart als je de cd in de speler stopt.

4. Klik nu 1x met de rechtermuisknop op dit bestand
5. Kies uit dat menu voor Eigenschappen
6. Kies voor het tabblad Compabiliteit
7. Zet het vinkje aan bij Dit programma in deze compabiliteitmodus uitvoeren
8. Kies voor Windows XP Service Pack 2
9. Klik op OK
10 Start het bestand door erop te dubbelklikken

Lukt dat niet probeer dan eens
1. Start Windows Verkenner
2. Ga naar de cd-rom speler zodat je de inhoud van de cd ziet
3. Zoek nu het bestand setup.exe of install.exe. Als je die niet kunt vinden dan kun je autorun.inf even met notepad openen. Dan kun je zien welke bestand er automatische wordt gestart als je de cd in de speler stopt.

4. Klik nu 1x met de rechtermuisknop op dit bestand
5. Kies uit dat menu voor Eigenschappen
6. Kies uit het menu voor Als administrator uitvoeren
7. Programma wordt dan direct gestart.

Laatst bewerkt:
Opgelost!

Hallo,

ik heb het op de tweede manier die je beschreef kunnen oplossen; ontzettend bedankt!!

Groetjes,
Noor

Graag gedaan en blij dat het is opgelost.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan