Instellen Sagem 3202

Status
Niet open voor verdere reacties.

meddokx

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2006
Onlangs van een bekende een adsl modem gekregen, Wanadoo Livebox merk Sagem, type Base fast 3202.
Als ik hem gewoon aansluit werk het niet (provider is Quicknet en netwerk van Tiscali)
Wie weet welk adres ik moet ingeven in de browser om het apparaat te benaderen?
Geprobeerd met http://192.168.1.1 maar dat gaat niet.
Ook ben ik op zoek naar een user manual hiervoor.

Wie helpt mij verder?:thumb:

ik weet niet of het gaat werken een wanadoo livebox op een andere abbonement. ennuh de livebox moet je inleveren als je contract stopt (tenminste bij mij wel). maar heb je em wel geresset. (knopje onderin). hij hoort standaard al op 192.168.1.1 te zitten.:thumb: succes.

Nou, het apparaat komt uit het faillissement van een installatiebedrijf en dus hoeft niet terug.
De reset heb ik al eens gebruikt. Helpt niets!
Ik zit echt te springen om een users manual zodat ik ook kan uitvinden waar het andere knopje voor dient waar bij staat "REG".:thumb:

Gaat niet werken, de livebox is echter lauter alleen ingesteld fabriek af op wanadoo/orange netwerken. De reeds eerder opgegeven ipadres is inderdaad het toegangsnummer van de livebox. De REG knop is waarschijnlijk de registratie button om de draadloze netwerk van de livebox te registreren.

Gaat niet werken, de livebox is echter lauter alleen ingesteld fabriek af op wanadoo/orange netwerken. De reeds eerder opgegeven ipadres is inderdaad het toegangsnummer van de livebox. De REG knop is waarschijnlijk de registratie button om de draadloze netwerk van de livebox te registreren.

nee sorry, de reg knop is dat als je een nieuwe pc er aan hangt de livebox die toevoegd, ik heb die kl*te ding ook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan