instellen usb-kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

jarno230

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
hallo

Ik heb een kaart van pci naar usb. Ik weet alleen niet wat voor merk het en ik heb er ook geen drivers bij. Windows 98 kan de kaart niet de vinden via autodetectie. Weet iemand wat voor driver ik hiervoor moet gebruiken?

Laatst bewerkt door een moderator:
Moi Jarno230,
Er moeten nummers op de kaart staan. Meestal kun je daarmee op internet vinden welke kaart het is. Even googelen. Desondanks, wanneer dat niet het geval is, zal er zeker een FCC ID nummer op moeten staan. er zijn verschillende sites waarop je die nummers kunt proberen te herleiden naar fabrikant en type. Hier is een link naar een pagina waarop onderaan met het nummer gezocht kan worden. http://www.bootdisk.com/dostools.htm Ik wens je veel succes. Als het desondanks niet lukt een driver te krijgen zou je eens in een voordeelwinkel bij jou in de buurt kunnen vragen of zij die kaart hebben verkocht en een idee hebben van welke fabrikant het is. Weet je de fabrikant, dan staan er vaak plaatjes van de hardware op hun website. Het zou kunnen zijn dat je een aardige buurman of klasgenoot hebt met Windows XP die de kaart in de computer wil doen om te laten herkennen. Dan geeft de kaart deze informatie namelijk door aan het besturingssysteem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan