Instellen van een WEP-key

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flamedog

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2007
Hall forum,

Omdat er voor de Nintendo DS Lite per se een WEP Key nodig is om gebruik te kunnen maken van de Wi-Fi functie, wilde ik deze instellen op de router. Als ik dan daar op de pagina kom krijg ik het volgende te zien:

wepkey.png

Type Router: Ubee EVW3200 (het Ziggo ding)

Ik kan de WEP dus niet op enabled zetten. Ik heb alles afgezocht op Google maar kom niet op een antwoord.

Bij voorbaat dank :)
Flamedog

Misschien een domme vraag maar als ik de handleiding lees moet het kunnen. Moet je niet eerst WPA uitzetten of heb je dat al gedaan. Je screenshot is helaas niet volledig.....

@manamana.....tuut tuut tudu tuut

Laatst bewerkt:
Misschien een domme vraag maar als ik de handleiding lees moet het kunnen. Moet je niet eerst WPA uitzetten of heb je dat al gedaan. Je screenshot is helaas niet volledig.....

@manamana.....tuut tuut tudu tuut

Tuut tuut....

probleem is inmiddels opgelost :) je moest inderdaad eerst de overige beveiligingen (WPA-PSK WPA2) uitschakelen voordat dat vakje beschikbaar werd. Helaas kreeg ik het netwerk niet goed aan de gang met de WEP key dus ik heb het weer teruggezet naar vanouds :)

Dus het werkt weer, mooi en bedankt voor de terugkoppeling. Tuut tuut voor terrarabo :thumb:

Ik denk ik verontschuldig me maar vast voordat ik iets doms zeg maar het bleek dus toch zo te zijn !! Dank voor het terugkoppelen !!

@manamana LOL

Ik kan niet vinden waar je de WEP code in kan voeren. Wel als ik internet wil maar dan zegt hij steeds dat ik een verkeerde code heb. Waar kan je een WEP code instellen?

Welkom op Helpmij.nl.:)

Het is niet gewenst oude topics omhoog te halen. Daarnaast is het niet toegestaan mee te liften in iemand zijn/haar topic. Graag even een eigen topic aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan