instellen vingerprintlezer

• Onderwerp starter Onderwerp starter gp69
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gp69

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Graag zou ik gebruik willen maken van mijn vingerprint lezer op mijn HP probook 6570b, tot op heden is het mij niet gelukt.
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit moet installeren zodat ik adhv vingerprintcontrole mijn systeem kan beveiligen??

MVG

Even naar de site van HP gaan, de juiste drivers en applicaties downloaden.
In de bijbehorende applicatie kun je heel veel instellen..

Laatst bewerkt door een moderator:
dit heb ik reeds geprobeert, maar het lukte nog steeds niet

"het lukte niet" is wel een heel relatief begrip, snap je het programma niet, start het programma niet op, kun je de drivers niet installeren of kun je uberhaubt niet op de site komen?

Inrichten van vingerafdruk aanmelding staat in deze engelstalige manual, hoofdstukken 4 en 5.

Tijs.

ik vind geen juiste driver voor mijn fingerprint reader

ik vind geen juiste driver voor mijn fingerprint reader

Op de site staat hij onder: "Driver - Keyboard, Mouse and Input Devices"
Als je hem alnog niet kan vinden laat dan even weten wat voor windows versie je hebt (Home Premium, Pro / 32 of 64 bit)

??? Hoe kan dat? De meegeleverde Windows versie vervangen door eentje van jezelf?

Overigens vond ik binnen 20 seconden, voor Windows 7 32-bit, deze driver die je wel nodig zult hebben.
Verder zul je deze software ook wel nodig hebben, vermoed ik.

Voor Windows 7 64-bit zijn de links, resp.: deze en deze.

itsmesander gaf overigens ong. dezelfde info/links zojuist.

Tijs.

Laatst bewerkt:
ok, bedankt, ik ga het proberen en hou jullie op de hoogte
btw, mijn windows versie is windows 7 , professional 64 bit

ik heb de door dnties doorgestuurde links geïnstalleerd, maar wanneer ik over wil gaan tot het instellen, kan ik HP protectools niet vinden, iemand enig idee?

Meest logische plek om te achterhalen waar alles te starten is is in de handleiding die ik het eerste gelinkt had.
Citaat daaruit:
Click Start, click All Programs, click Security and Protection, and then click HP ProtectTools Administrative Console. In the left pane, click Setup Wizard.

Hoe dat in het NL uitwerkt weet ik even niet. Anders kijken of je zo vindt waar het om gaat:
Start -> Programma's en bestanden zoeken -> protecttools
of
Start -> Programma's en bestanden zoeken -> HP

Tijs.

ja dat heb ik geprobeerd maar, dit was niet terug te vinden =(

Hmm... je zou kunnen kijken of deze software zich laat installeren en of je er daarna wél mee komt.

Tijs.

het installeren v hp protecttools is gelukt, maar er treden nog steeds problemen met het instellen van de vingerprintlezer ( advanced settings niet terug te vinden in hp protecttools , ...)

Ik heb verder geen direct idee. Hopelijk reageert er nog iemand.

Tijs.

Ik zou even bellen met HP, dit is een probleem in hun software waar ik verder ook niets van weet

Ben het eens met itsmesander eens, als er geen reacties meer komen op het forum: Contacteer http://www8.hp.com/nl/nl/contact-hp/contact.html , via e-mail of telefonisch. Bekijk de links van "Technische ondersteuning na aanschaf" bij zowel e-mail met HP als bij Telefonisch contact met HP of probeer de Chat met online technisch medewerker na aankoop.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan