Instellen weergave BCC mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter28

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2009
Berichten
13
Heren / Dames,

Er is mij gevraagd om ervoor te zorgen dat in de map Postvak IN alle mails waarin de ontvanger staat als BCC een aparte kleur en lettertype krijgen. (Zoals nu bijvoorbeeld een ongelezen bericht, dik gedrukt is. Moet nu dan een BCC bericht een blauwe lettertype krijgen)

Ik natuurlijk eerst goed gezocht om te kijken of ik het zelf kan vinden. Echter heb ik alleen de optie gevonden voor wanneer de ontvanger als CC erin staat en niet als BCC.

Jullie enig ID?

(Ik heb lopen zoeken in: beeld, Huidige weergaven aanpassen, automatische opmaak)
Je kunt hier dan een voorwaarde instellen, waar het ontvangen bericht aan moet voldoen. De optie om CC als voorwaarde in te stellen, heeft Outlook er netjes bij gezet. BCC is er niet. Via geavanceerd kun je wel een criteria invullen. Ik denk zelf dat de oplossing daar ergens zit, maar kom er niet uit.

Hoop dat het een beetje duidelijk is.

Hoor het.

Peter
 
Hoi,

Ik denk dat je in het ootje wordt genomen, want dat kan helemaal niet.
Als iemand een bericht naar jou stuurt, waarvan je/jullie één van de BCC-geadresseerden bent/zijn, zie je jezelf staan als 'gewone' ontvanger.
Andere BCC-geadresseerden zie je helemaal niet, want daar is nou juist dat 'Black Carbon Copy' voor .....
 
Hoi,

Ik denk dat je in het ootje wordt genomen, want dat kan helemaal niet.
Als iemand een bericht naar jou stuurt, waarvan je/jullie één van de BCC-geadresseerden bent/zijn, zie je jezelf staan als 'gewone' ontvanger.
Andere BCC-geadresseerden zie je helemaal niet, want daar is nou juist dat 'Black Carbon Copy' voor .....

Nou ten 1ste als je als BCC in de mail staat, krijg je dat mailtje binnen maar zie je nergens BCC en jou naam staan. Stel ik stuur een mail met AAN: naar Klant B en een BCC naar Klant C. Dan ziet Klant C in zijn mailbox alleen een mailtje met AAN: klant B.

Mja heb het gevonden. Je geeft via automatische opmaak aan dat wanneer een mail categorie blauw heeft de lettertype etc ook blauw is. Als volgt maak je een regel aan en geef je daar aan wanneer mijn naam niet in AAN staat , wijs categorie Blauw toe , behalve als mijn naam in het vak CC voorkomt. :D:D

Op deze manier werkt het.

Toch bedankt voor alle hulp. Tof forum :).
Groetjes en prettig weekend voor iedereen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan