Instelling Canon PIXMA IP 3000

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Hoi Allemaal,

Bij het afdrukken van een label op mijn printbare DVD, houd ik aan de buitenkant , LINKS, een minimale wit randje over .

Heb de Outer Size op 118 mm ( maximaal) staan , heb al geprobeerd dit te verhelpen met "print prosition" te verhelpen maar dat lukte (mij) niet.

Wat zou hier een oplossing voor kunnen zijn ?

Mijn Dank Is Groot !!!:thumb:

H6nsvV met welk besturingssysteem werk je ?

Ik werk met Mac en heb juist de upgrade gedaan naar Tiger.

Vroeger alles ok. en nu krijg ik de juiste instellingen ook niet meer.

Ik wil een CD beprinten maar krijg telkens de melding dat de afmetingen niet goed zijn.

Nochtans gebruik ik dezelfde als voordien.

Misschien kan er iemand ons uit de nood helpen hé

groetjes

Hoi Miriam

Ik werk met XP Pro, probleem is zover opgelost ,doordat ik nu andere DVD,s gebruik.

Maar ik begrijp jouw probleem niet helemaal.

Misschien deze oplossing:

Meet het label van links naar rechts , standaard is dat 118 hoger gaat trouwens niet dit is de Outer Size

Meet de breedte van de binnen ring is verschillend maar zet deze op de door jouw gemeten breedte.

Dus de volgorde is:
Print a .......CD-r >>> New >>>>>Select Paper (bovenaan) >>>> new.. en daar vul je de voor jou geldende gegevens in.

Lukt het niet ..laat maar horen.

ja al mijn instellingen zijn goed (volgens 't boekje ingekeken) maar wat ik denk dat de ingescande CD ofwel 't formaat niet goed is of niet goed is bewaard.
Daarom wil ik van jou eens horen of je dit opslaat als fotoshop of als jpg en welk formaat er bij jou staat. Dit om eens een vergelijking te maken

met groetjes en dank

Miriam

Goede zondag

deze nacht kwam ik op een idee :

Ik heb 2 HD : op de eene staat OS X 10.3 en de andere HD 10.4

Ik ben nu eens opgestart van mijn oudere systeem 10.3 en daar eens naar de instellingen gekeken en de desbetreffende CD geprint.

Diezelfde instellingen in OS 10.4 ingesteld en .... mis patat 't gat niet.

Volgens mij moet er een update uitgebracht worden voor het nieuwere systeem

groetjes

Miriam

Miriam,

Ik sla mijn afbeeldingen op gewoon als .jpeg-afbeelding en indien nodig bewerk ik (de ext. of de maat ) simpel met paint.

Deze zijn opgeslagen in "mijn afbeeldingen "en de gene welke ik nodig heb pak ik via "select background " en selecteer deze.

Dit is wat ik doe niet meer niet minder , jammer dat ik verder geen oplossing voor je hebt.

dit doe ik ook hoor, maar ik denk dat het aan het aan het besturingsprogramma ligt. 't Is juist als bij jullie , sommige programma's onder wind.98 werken ook niet naar behoren in bvb XP. Hier is dit juist hetzelfde.

Voor de meeste programma's is er al een update. Maar voor een paar nog niet. Ik heb een mail gestuurd naar Canon en ook naar iCon Box. Die lopen volgens mij nog wat achteraan.

Geluk dat ik 2 HD 's heb waarop de Panther nog opstaat.

Ik wacht af , en laat je nog wel iets weten van zodra ik bericht krijg.

In alle geval bedankt en een prettige dag verder

groetjes

Miriam

ik heb nog een vraag

Ik heb een epson scanner 1660. Nu kreeg ik hier een ganse doos dias om in te scannen.In het vorige programma kon ik via photoshop importeren en epson scanner 1660 selecteren mar nu gaat dit in 't nieuwe besturingssysteem niet meer.

Iemand een oplossing.

met groetjes

Miriam

Hoi Miriam

Jouw nieuwe vraag kan je beter opnieuw stellen in het forum, deze topic moet je afsluiten of wachten tot je een bevredigend antwoord krijgt.:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan