Binnen ons bedrijf wordt er 1 standaard handtekening meegestuurd met uitgaande mail naar externe adressen (naam en contactgegevens wisselen wel, maar opmaak is wel gelijk). Het probleem met deze digitale handtekening is dat wij deze niet zien onder onze mail (en dus niets kunnen aanpassen/verwijderen). Ook in de map "verzonden items" is deze handtekening niet te zien. Pas als de ontvanger reageert op de e-mail dan zien wij onze handtekening. Echter versturen wij dan weer een antwoord, wordt weer de handtekening meegestuurd. Aangezien dit de mailcorrespondentie onnodig verzwaard, maar ook niet printvriendelijke maakt, zouden we dit graag zo willen instellen dat de handtekening per mailcorrespondentie alleen de eerste keer meegestuurd wordt. Alleen weten we niet hoe we dit kunnen instellen. Kan iemand mij hierbij helpen? Er werd namelijk gezegd dat dit niet mogelijk is, maar dat zal toch niet! :shocked:
Ook blijkt onze handtekening er voor te zorgen dat we regelmatig in spamboxen eindigen ... ook niet handig. Zijn hier bepaalde voorwaarden voor om dit te voorkomen?
Ook blijkt onze handtekening er voor te zorgen dat we regelmatig in spamboxen eindigen ... ook niet handig. Zijn hier bepaalde voorwaarden voor om dit te voorkomen?