- Lid geworden
- 19 dec 2001
Zet ik Norton Personal Firewall 2003 op disable, kan ik gewoon met Outlook Express mijn mail bij Hotmail ophalen, ook als ik dan naar Hotmail.com ga heb ik geen problemen. Zet ik nu NPF op enable dan gaat het niet. Ook als ik nu rechtstreeks naar hotmail.com ga lukt het niet. Dan krijg ik de melding
"Het is met je huidige software niet mogelijk de volledige mogelijkheden van Hotmail te gebruiken. Je gebruikt een webbrowser die niet door Hotmail wordt ondersteund. Als je de huidige browsersoftware blijft gebruiken, kunnen we niet garanderen dat Hotmail naar behoren zal werken.
Hotmail ondersteunt de volgende webbrowsers:
Microsoft Internet Explorer - versie 4.0 of hoger.
Netscape Navigator - versie 4.70 of hoger.
We bevelen je aan een upgrade uit te voeren naar de laatste versie van je webbrowser en nodigen je uit de laatste versie van Microsoft Internet Explorer te downloaden." Vreemd, want ik gebruik IE6.0+SP1.
Het zal dus wel een instelling in NPF2003 zijn, maar welke??
"Het is met je huidige software niet mogelijk de volledige mogelijkheden van Hotmail te gebruiken. Je gebruikt een webbrowser die niet door Hotmail wordt ondersteund. Als je de huidige browsersoftware blijft gebruiken, kunnen we niet garanderen dat Hotmail naar behoren zal werken.
Hotmail ondersteunt de volgende webbrowsers:
Microsoft Internet Explorer - versie 4.0 of hoger.
Netscape Navigator - versie 4.70 of hoger.
We bevelen je aan een upgrade uit te voeren naar de laatste versie van je webbrowser en nodigen je uit de laatste versie van Microsoft Internet Explorer te downloaden." Vreemd, want ik gebruik IE6.0+SP1.
Het zal dus wel een instelling in NPF2003 zijn, maar welke??