instelling outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hopman

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Mijn p.c. is opnieuw geinstalleerd mijn instellingen van outlook expresse staan goed maar ik kan geen berichten erzenden wel ontvangen. Ik krij deze mededeling wie kan me helpen?
Er is een onbekende fout opgetreden. Account: 'mail.hopmanlogistics.com', Server: 'mail.hopmanlogistics.com', Protocol: SMTP, Reactie van server: '421 Cannot connect to SMTP server 83.98.146.2 (83.98.146.2:25), connect error 10060', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 421, Foutnummer: 0x800CCC67

vast bedankt

Topic verplaatst naar de juiste sectie en titel enigzins aangepast

Probeer dit eens.

Dit is een probleem wat veroorzaakt wordt door de laatste updates die hebt binnengehaald.
Als het goed is volstaat het om de volgende update uit "software te verwijderen.

KB911567: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Outlook Express voor Windows XP
Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld waardoor een kwaadwillende gebruiker uw Windows-systeem op afstand kan beschadigen met Outlook Express en beheer over het systeem kan krijgen. Installeer deze update van Microsoft om uw computer hiertegen te beveiligen. Wanneer u de update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten.
De installatie van software ongedaan maken
Deze software kan worden verwijderd via het onderdeel Software van het Configuratiescherm.

even de volgorde

Probeer dit eens.

Dit is een probleem wat veroorzaakt wordt door de laatste updates die hebt binnengehaald.
Als het goed is volstaat het om de volgende update uit "software te verwijderen.

KB911567: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Outlook Express voor Windows XP
Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld waardoor een kwaadwillende gebruiker uw Windows-systeem op afstand kan beschadigen met Outlook Express en beheer over het systeem kan krijgen. Installeer deze update van Microsoft om uw computer hiertegen te beveiligen. Wanneer u de update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten.
De installatie van software ongedaan maken
Deze software kan worden verwijderd via het onderdeel Software van het Configuratiescherm.
dank voor de berichten maar het is me niet duidelijk:
1. verwijderen van KB011567 ?
2. Update van mcrosfot waar vin ik die ?
3. Dan downlodan ene opnieuw opstarten?
Graag bericht en vaste bedankt
Maarten
3

Als je deze update geinstalleerd hebt deze verwijderen en opnieuw opstarten en proberen of de email werkt, email aan jezelf sturen.

Je hebt denk ik de inkomende server verkeerd ingevrult!

smtp.jouprovider.nl

Kb911567

Als je deze update geinstalleerd hebt deze verwijderen en opnieuw opstarten en proberen of de email werkt, email aan jezelf sturen.

De door jou opgegeven KB11657 staat niet in mij lijstej software wel de KB911652 moet ik nu eerste de KB11657 downlodane (en hoe doe ik dat) en daarne weer verwijderen. Er staan wel meerdre updates ion de lijst van software moeten die ook verwijderd worden dan ??? Merci voor het geduld!!

bij configscherm/software en dan uninstallen.

Ik heb jouw imstructie uitgevoerd gedownload en weer verwijderd toen opnieuw opgestart maar helaas nog steeds onderstaand bericht: Er is een onbekende fout opgetreden. Account: 'mail.hopmanlogistics.com', Server: 'mail.hopmanlogistics.com', Protocol: SMTP, Reactie van server: '421 Cannot connect to SMTP server 83.98.146.2 (83.98.146.2:25), connect error 10060', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 421, Foutnummer: 0x800CCC67
please help

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan