Instelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

koopman

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2006
Ik wil graag draadloos internetten met mijn laptop. Maar nu doet dat niet.
Als ik bij apparaten beheer ben. staat er nergen geen uitroepteken of vraagteken. Dus de drivers zijn allemaal goed gestelt.
Ik heb ook een vaste pc. En daar kun je wel draadloos mee internetten.

Wie weet een oplossing???

B.V.D

Heeft uw laptop een draadloze netwerkkaart? Zo ja, is deze geactiveerd? Is uw router beveiligd zodat niet iedereen binnen het bereik kan meesurfen (inclusief uw laptop)? ....?

Groeten,

Bij apparaten beheer staat wel De Wirrelskaart duss ga der vanuit dattie is geinstaleerd.

Van de beveiling weet ik nie..Waar kun je dat zien????

B.V.D

Christiaen bedoelt geactiveerd. Die kan je doen dmv een hardware button met een wireless symbol.

Op veel laptops kan je de draadloze netwerkkaart in- of uitschakelen op het toetsenbord. Er is geen vaste plaats voorzien hiervoor en iedere fabrikant plaats die op een andere toets of toetsencombinatie. Het tekentje ziet er uit als een kleine zendmast. Het kan ook tussen de tekens staan met fn toetsencombinatie. Knippert of brand de led van uw netwerkkaart?
Hoe zit het met de beveiliging van uw router, is daar niks te vinden?

Op je bureaublad staat als het goed is het icoontje "Mijn netwerlocaties". Met je rechtermuisknop op klikken en kiezen voor eigenschappen. Staat er dan achter de draadloze internetwerkverbinding dat deze is verbonden/ingeschakeld?
netwerk.jpg

Zo niet -> rechtermuisknop en kiezen voor inschakelen.

Bij netwerkverbinden staat er:Draadloze netwerkverbindingen en dan bij status Niet verbonden met firewall.

Dat knopje van de draadloze internetverbindingen staat wel aan.

Maar met de beveiling hoe zit dat in elkaar??

Maar op de vaste pc zit ook 108mb wirells wan adapter configiration. Dan kun je me rescannen en refreshen enzo.
En dat zit niet op de laptop.

Wie weet wat ik kan doen?????

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan