instellingen beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

goudvis123

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2004
Hoi,

Ik weet niet of mijn vraag onder beeldscherm moet, of onder besturingssystemen, maar ik plaats het maar hier.

Ik heb windows vista en daar heb ik de lettergrootte veranderd bij configuratiescherm-visuele weergave optimaliseren-de grootte van tekst en pictogrammen wijzigen.

De lettergrootte staat nu op zijn grootst en ik heb nu een half scherm, omdat het er niet op past. Ik wil de instellingen dus terugzetten, maar elke keer als ik het terugzet naar 96dpi wordt mijn keuze niet toegepast.

Ik start de computer opnieuw op en daarna zou de instelling van start gaan, maar er gebeurt dan niets. Het blijft irritant groot.

Hoe kan ik dit oplossen?

Heel graag wat hulp.

Mijn dank.

Groet, Leonie

Systeemherstel

Misschien dat systeemherstel je kan helpen

Hoi,

Bedankt voor je antwoord. Ondertussen heb ik het probleem opgelost. Echt heel suf.....

Want wat was er nou. Doordat het lettertype zo groot was en ik dus maar een half scherm kon zien, was het ok knopje onderin waar je je opdracht moet bevestigen weggevallen. Ik dacht hier opeens aan dat er misschien een ok knopje zou zijn.

Met heel veel geklooi heb ik het venster zo kunnen verschuiven dat ik net op het ok knopje kon klikken. Pfjoe. Gelukt dus. Het is nu weer goed bruikbaar :)

Bedankt voor je hulp iig. :)

Groetjes, Leonie

Hoi,
De lettergrootte staat nu op zijn grootst en ik heb nu een half scherm, omdat het er niet op past. Ik wil de instellingen dus terugzetten, maar elke keer als ik het terugzet naar 96dpi wordt mijn keuze niet toegepast.
Klik je dan ook op OK en Toepassen, of kan je daar juist niet meer bij?

Hoi,

quote:
Klik je dan ook op OK en Toepassen, of kan je daar juist niet meer bij?

Zie mijn reactie hiervoor. Het ging waarschijnlijk wat langs elkaar heen, maar je slaat de spijker op zijn kop :)

Thanx.

Groet, Leonie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan