Instellingen bladerwieltje worden niet onthouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Wat kan ik hier aan doen? Elke keer als ik mij opnieuw aanmeld staat het weer op 1 terwijl ik telkens 15 instel. Ik heb aparte software voor mijn muis, maar naar die bladerinstellingen luistert 'ie niet. Ik heb wel het vermoeden dat hij voor de verstoring zorgt.

Wat doe ik hieraan? Kan ik dat in het register instellen?

Had ik ook, ik heb toen de extra software (logitech?) software verwijderd, en XP lekker alles laten herkennen. Vervolgens in het config scherm bij muis alles opgegeven. Alles staat dan ingesteld zoals je wilt, en staat vast in het register.
Grtz

Aha, nou toen ik dat deed werden de extra knoppen niet gebruikt.

Het is een draadloze optische (staartloze gecastreerde) muis. Met 5 knoppen. Links, rechts + wiel werken. Maar de ander knopjes niet.

Welk type muis?

-off-
Et is hier bloedheet achter de pc. Ik reageer vanavond wel weer.

Safeway. Type??

------------------------------
Lekker ventilator in kamer, maar nog steeds te warm :(.

Zou gewoon eens de safeway soft deïnstalleren, en dan onder de muisinstellingen een standaard muis met scrollwiel ingeven. (als ik me niet vergis kan je ook het aantal knoppen ingeven, of was dit bij mijn joystick???) Werkt het dan niet beter???

:cool: :cool: :cool: AIRCO --> ZALIG :cool: :cool: :cool:

Heb jij thuis airco?

Owhja, mijn vraag:D. Nee, dat is inderdaad bij een joystick.

Geplaatst door XP_PC
Heb jij thuis airco?
YEP!
Pas gekocht bij carrefour 2 maand geleden. split 24.000BTU 625EURO + installatiekost... Een echt koopje... Het is hier nu exact 24°C :D :D :D

Geplaatst door XP_PC
Owhja, mijn vraag:D. Nee, dat is inderdaad bij een joystick.
Tja...
Dus die safeway heeft meer dan 3 knoppen? (zijnde links rechts en scrollwielknop)
O ja, Heb je al eens op de site van Safeway gaan kijken achter jou type muis en of er geen nieuwere drivers beschikbaar zijn...

Zozo, lekker hoor:D. Misschien krijg ik mijn ouders ook nog zo ver.

Ja, maar niet veel soeps daar op die site:(.

Hier lijkt ie het meeste op:

410093 SW 4D RF draadloze muis
- PS/2 aansluiting
- 400 dpi resolutie
- RF draadloos
- Drie programmeerbare knoppen
410093.gif

(alleen een ander laadstation)

misschien de drivers van dat type eens proberen?

Ben benieuwd...

Voorlopig stond mn scrollwiel op 3 (en niet op 1!!) en werken mn extra knoppen niet meer.

Ik zie totnutoe geen verschil, ik zal het wel zien bij de volgende keer dat ik mij aanmeld.

misschien de software voor de muis installeren onder de admin account ?

pe.

Ja, anders krijg ik hetn iet eens geïnstalleerd :confused:. Ik doe alles onder een admin account.

Maar ik heb het zojuist kunnen testen, en helaas hij vergeet de instellingen weer.

Ik weet wel dat het soms lang aan duurt, maar op DEZE pagina staat er aan de linkerkant een email button waar je je probleem onderaan in de opmerkingen sectie kan stellen. Misschien weten zij er een antwoord op?

Kan ik morgen eens doen :).

Owhja, als ik het wieltje door de software over laat nemen dan kan ik alleen verticaal scrollen. Horizontaal (zoals in MSN) lukt dan niet.

Werkt niet.

Kan ik geen .bat bestand aan mijn opstarten toevoegen die elke keer de instellingen in het register aanpast?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan