instellingen Bluetooth worden niet opgeslagen, daardoor geen detectie mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 feb 2011
ls,
heb recent een USB-bluetooth dongel gekocht en geinstallerd (pc met XP SP3). alles ok zo te zien in Apparaatbeheer, services (Bt service supprt gestart en automatisch aan) en in register, maar detectie werkt niet, allebei de kanten op niet. Aanvinken van detectievakje kan wel, maar dan popup met:
[Fout in Bluetooth Service], met daaronder;
[Er is een fout opgetreden tijdens het opslaan van de instellingen. De volgende instellingen zijn niet opgeslagen:
Detectie-instellingen
Verbindingsinstellingen] zie bijlage
Het lijkt erop dat een registry key oid niet aangepast wordt, wellicht omdat daarvoor (onterecht) geen machtiging is?
Deze klacht kom je vrij veel tegen met Googlen, maar ALLE voorgestelde oplossingen werken bij mij niet (behalve misschien hele pc opnieuw installeren, heb ik niet uitgeprobeerd).
Wie weet raad?
Er zijn diverse parameters via Services of regedit die je zou kunnen instellen, maar hoe, welke etc?
Dank!
Johan

Hallo Johanm, Ik heb hetzelfde probleem. Ik zie dat het opgelost is maar wat was de oplossing?

hoi,

tja, ik had zo bleek toch niet de software van bijgeleverd cdtje geinstalleerd (wel een mn stomste computervragen, nah)
succes!
johan

Hallo Johanm, hartelijk dank maar dat is bij mij niet het geval. Ik zal mijn probleem maar eens plaatsen misschien heeft een iemand de oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan