instellingen foto's importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

polvda

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2012
ik sluit mijn digitale camera aan, het vakje "foto's en video's importeren" opend zich, normaal kan je dan links onderaan "instellingen voor importeren" aanklikken en aanpassen, naar waar, naam enz. die link werkt niet meer en alle foto's komen terecht in mijn afbeeldingen. waar kan ik dit aanpassen dat die link terug werkt?

bedankt en ja als alles normaal kan ingesteld worden vind je hier het antwoord, maar ik weet dat er dieper in het systeem moet zaken worden aangepast alleen niet waar en wat:love:

ook dit geeft hierover geen info, ik geef een betere beschrijving van mijn probleem: Instellingen voor importeren werkt niet meer. In automatisch afspelen is de keuze op foto's importeren met window gezet, bij het aansluiten van mijn fototoestel wordt het venstertje (zie onderaan) automatisch weergegeven waar je een naam kan invullen en instellingen aanpassen, tot hier gaat alles goed, de koppeling instellingen aanpassen werkt echter niet meer, ik kan dus foto's importeren maar de instellingen niet meer aanpassen, via windows live foto gallery werkt het normaal (als ik natuurlijk bij automatisch afspelen dit als te gebruiken heb aan geduid), een tijdje terug vond ik hierover iets van een sleutel die ergens op "82" moest gezet worden maar vind dit niet meer terug?

Windows Vista. Heb je Vista? Dit is de normale procedure.

In Windows Vista kunt je voor alle foto- en videobestanden algemene voorkeuren voor importeren instellen.
1.Klik op 'Start' > 'Configuratiescherm'.
2.Selecteer 'Automatisch afspelen'.
3.Selecteer het standaard programma voor importeren onder 'Foto' of 'Video'.
4.Klik op 'Opslaan'

ik werk met windows 7, en wat jij aangeeft heb ik al meerdere malen gedaan en terug aangepast maar de link ik het venstertje "foto s importeren" "instellingen aanpassen" werkt niet meer DAT IS HET PROBLEEM!

Laatst bewerkt:
dit zijn allemaal standaard toepassingen maar via deze kan je de koppeling niet terug doen werken, zoals ik al vroeger zei is er ergens een sleutel die moet worden aangepast om de aangegeven koppeling terug te kunnen doen werken, bedankt voor je inzet maar met om het even welk standaard programma of instelling kom ik er niet, die heb ik ten andere al allemaal uitgetest

jij blijft er de moed inhouden he, jammer maar ook hier gaat het over een standaard manier om bepaalde richtingen uit te gaan, het moet echt dieper gezocht worden, het is een soort koppeling die standaard voorzien is IN een toepassing en daar kom je niet uit met alles wat gewoon standaard (via welke weg dan ook) door windows voorzien is, ik weet dat het echt dieper moet gezocht worden, zoals ik reeds vroeger aangaf het is ergens een bepaalde sleutel die manueel moet aangepast worden, ik vind jammer genoeg hierover niets meer terug

koppeling 'instellingen aanpassen' werkt niet meer

de koppeling 'instellingen aanpassen' in het vernstertje fotos importeren heb ik nog steeds niet kunnen herstellen, alles klassieke toepassingen heb ik gelezen maar hier staat niets in over dieperen instellingen (waar men normaal niet aankomt) maar daar gaat het juist over, de koppeling kan niet hersteld worden door klassieke vraag en antwoord van Windows of met alles normale voorzieningen van Windows

Hallo, ik begrijp wat je bedoeld, maar kan hier niets verder over vinden. Dat is jammer. sorry, wellicht iemand anders.

koppeling 'instellingen aanpassen' werkt niet meer

bedankt voor uw steun, ken jij misschien een juistere omschrijving om via een andere weg verder te zoeken, nogmaals bedankt

bedankt voor uw steun, ken jij misschien een juistere omschrijving om via een andere weg verder te zoeken, nogmaals bedankt

Ik heb er nog eens dieper over nagedacht. Ik zit te denken aan machtigingen en als administrator uitvoeren. Type dit in een zoekmachine en je krijgt meer informatie.

probleem koppelingen windows 7

Laat eens weten wat het dan werd. :thumb:

Import gegevens van afbeeldingen en video's wijzigen.

In the Windows registry under HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Photo Acquisition

There are a number of subkeys. For example, there's a "Camera and Portable Device" subkey.

Reverting the AcquisitionFlags value to 0x82 in the following registry key seems to restore the import wizard to prompting you for an optional tag, and allowing you to click on the "Import Settings" link again:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Photo Acquisition\Camera and Portable Device

To make this change yourself, follow the following steps (with the standard warning that editing the Windows Registry incorrectly can completely mess up everything!):

1. Run regedit.exe
2. Navigate through the registry tree to find the following subkey:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Photo Acquisition\Camera and Portable Device

3. Double-click on the "AcquisitionFlags" value
4. Type in "82"
5. Click on "OK" and close the Registry Editor

I had to do this for my Scanner in the Scanner category.

@SterkSterk
Welkom op Helpmij :)
Het topic is van 2012 en ver over de datum, wellicht heb je de voorwaarden niet goed gelezen.
Succes verder op ons forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan