Instellingen in Normal.dotm en onder Bestand - Opties Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jenjon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 okt 2012
Ik moet een Normal.dotm opleveren voor een aantal collega’s.

Waar worden de instellingen opgeslagen die je zet onder Bestand - Opties in Word 2010
Bijvoorbeeld de instellingen onder weergave en geavanceerd.

Ik weet dat het lettertype, de alinea opmaak, macro’s en eventueel de auto teksten worden opgeslagen in de Normal.dotm.
Maar de vinkjes die ik zet bij Bestand – Opties die worden niet in de Normal.dotm opgeslagen.

Kun je deze instellingen naast het gebruik van policies ook op een andere manier meegeven?

Groeten,
Jenny

Microsoft zegt zelf:
Er zijn twee basistypen opties die u in Word kunt definiëren. Deze opties zijn als volgt:

Opties die van invloed zijn op de manier waarop het programma werkt. (De gegevens voor dit type optie wordt meestal opgeslagen in het register van Microsoft Windows.)
Opties die van invloed zijn op de opmaak of het uiterlijk van een of meer documenten. (De gegevens voor dit soort opties wordt opgeslagen in sjablonen of documenten.)
Jouw vraag heeft betrekking op instellingen die in het register worden vastgelegd. Die kun je dus niet met een dotje uitrollen, tenzij je daar een macro in maakt die op de achtergrond de registry aanpast. En dan moet je wel goed weten wat je doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan