riccardodeboef
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 jan 2002
- Berichten
- 272
- Besturingssysteem
- Windows 11
- Office versie
- Office 365
Hallo,
Ik heb een vraag. Ik heb een computer (XP) van mijn werk waarop ik als Administrator ben ingelogd. Verder waren er geen gebruikersaccounts aangemaakt. Nu wordt mijn computer binnenkort gebruikt voor een cursus. Ik heb dus een gebruikersaccount aangemaakt. Voordat ik dat kon doen werd door het systeem aangegeven dat ik eerst een account moest aanmaken als systeembeheerder. Dat heb ik vervolgens gedaan en daarna heb ik een gebruikersaccount aangemaakt. So far so good.
Nu wilde ik echter inloggen als administrator, maar ik heb dus nu 2 keuzes : 1) Systeembheerder en 2) gebruiker. Als ik de eerste optie pak ben ik al mijn instellingen (favorieten internet, outlook, geinstalleerde programma's etc) kwijt. Moet ik nu alles opnieuw opbouwen of kan ik weer terugkeren naar alles wat ik had toen ik Administrator was.
Ik hoor het graag.
Alvast bedankt voor de moeite!
Ik heb een vraag. Ik heb een computer (XP) van mijn werk waarop ik als Administrator ben ingelogd. Verder waren er geen gebruikersaccounts aangemaakt. Nu wordt mijn computer binnenkort gebruikt voor een cursus. Ik heb dus een gebruikersaccount aangemaakt. Voordat ik dat kon doen werd door het systeem aangegeven dat ik eerst een account moest aanmaken als systeembeheerder. Dat heb ik vervolgens gedaan en daarna heb ik een gebruikersaccount aangemaakt. So far so good.
Nu wilde ik echter inloggen als administrator, maar ik heb dus nu 2 keuzes : 1) Systeembheerder en 2) gebruiker. Als ik de eerste optie pak ben ik al mijn instellingen (favorieten internet, outlook, geinstalleerde programma's etc) kwijt. Moet ik nu alles opnieuw opbouwen of kan ik weer terugkeren naar alles wat ik had toen ik Administrator was.
Ik hoor het graag.
Alvast bedankt voor de moeite!