Instellingen Outlook 2013 zelfde als 2003

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bone
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bone

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2008
Goedemiddag,

Momenteel werk ik met Outlook 2013 maar vind dit er nogal bijzonder onoverzichtelijk uitzien.

In 2013 zijn o.a. de berichten in grote vakken weergegeven terwijl dit in Outlook 2003 mooi strak (kleine vakken) onder elkaar stond.

Kan iemand mij vertellen hoe ik Outlook 2013 zoveel mogelijk op 2003 laat lijken?

Ik hoor het graag!

Gr. Tom

Heb je in Outlook 2013 al eens op de knop BEELD geklikt om de mogelijke weergave instellingen te bekijken?
Dat zijn er nogal wat.

Ik heb al zo'n beetje elke knop aangeklikt.....Ik moet zeggen (van mijzelf) dat ik hier meestal nogal handig in ben maar dit krijg ik niet voor elkaar.

De binnekomende E-mails worden nu als grote blokken weergeven, ik wil dit weer nt zoals in Outlook 2003..

Wie o Wie?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ga naar BEELD>WEERGAVE INSTELLINGEN>ALTIJD OPMAAK OVER 1 REGEL GEBRUIKEN.
Of BEELD>VOORBEELD VAN BERICHT>UIT.

Zo zou het moeten lukken.

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Momenteel heb ik voor mijn POSTVAK IN de instellingen redelijk goed gezet.

Ik heb bij kolommen diverse dingen verwijderd die normaal zichtbaar waren zoals (categorie, urgentie, herinnering, pictogram enz enz). Dit maakt het allemaal een stuk duidelijker.

Echter heb ik mijn postvak opgedeeld in allemaal verschillende submappen. Nu blijkt dat als ik een willekeurige map aanklik de instellingen niet meer te zien zijn (Alleen bij POSTVAK IN).

Kan ik deze instellingen ergens instellen dat dit voor alles geldt?

In outlook 2003 kreeg je bij een nieuw bericht een GEEL ENVELOPJE te zien. KAn dit ook bij outlook 2013?

O kan ik ergens kleuren wijzigen van de tekst??

Mhh, proberen kan het zo. Deze is voor outlook 2010. Heb geen outlook 2013, maar wellicht is dit hetzelfde.

1.Klik op Opties op de tab Bestand.

2.Selecteer E-mail in het linker navigatievenster.

3. Klik in de sectie Ontvangst van bericht op Een pictogram van een envelop weergeven op de taakbalk om dit selectievakje in te schakelen.

Wil je kleuren wijzigen in tekst, dat gaat zo. Je kunt groot, klein, dik, dun, vet, onderstreept en nog veel meer Klikje :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan