instellingen popupblokkering niet in te stellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gert71

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2006
Berichten
113
Ik zit met iets heel irritants! Als ik in Windows Live Messenger de berichten lees en in zo'n bericht staat een link, kan ik er niet op klikken. Als ik extra/internetopties/geavanceerd/standaardinstellingen herstellen aanklik, dan kan het weer ook niet. Wel bij Outlook Express! Maar... elke keer als ik IE afsluit en in een emailbericht (in Outlook Express) een link aantref, moet ik dit telkens opnieuw doen... :mad:
 
Als je op de knop "Geavanceerde instellingen herstellen" hebt geklikt, moet je daarna éérst op Toepassen klikken en daarna pas op OK. Heb je dat gedaan?

Edit: Sorry, ook nog: in Geavanceerd naar beneden scrollen, tot aan de regel: Browserinstellingen van derden inschakelen, of zo iets.
 
Laatst bewerkt:
Heb ik gedaan, maar dat is geen blijvende oplossing. Verder is in de lijst bij Geavanceerd aangevinkt wat je tweede opmerking betrof. Heb je misschien nog een andere suggestie?
Overigens kan ik bij extra/popupblokkering/instellingen niet naar die instellingen toe, de regel is grijs en kan niet worden aangeklikt. Heeft dat er ook soms mee te maken?
 
Waarschijnlijk staat boven die regel, Popup blokkering inschakelen?
 
Pas als je de popupblokkering inschakelt (door op die regel te klikken) wordt het mogelijk de regel over instellingen aan te klikken.
 
Ok, heb ik gedaan. Maar hoe kan dit de standaardinstellingen beïnvloeden, oftwel, is dit te gebruiken voor het kunnen doorklikken in een link in email?
 
Overigens kan ik bij extra/popupblokkering/instellingen niet naar die instellingen toe, de regel is grijs en kan niet worden aangeklikt.
Tja, ik heb deze vraag nu beantwoord. ;)
In Windows Live Messenger ga je via Extra, Opties naar Beveiliging. Zet een vinkje voor: Links toestaan in het gespreksvenster.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan