zoals de titel al zegt, ik heb een Nvidia Geforce FX 6200 (* PCI Videocard * 256MB DDR2 Memory * DVI , VGA and HDTV out * Low Profil * Passiv * Windows 7 support) (pci) videokaart met een tv-out, ik stel hem in op PAL en aansluiting AUTOMATISCH dan heb ik gewoon beeld op de tv, maar na een herstart van de pc staat de instelling op M/NTSC en heb ik geen beeld op de tv, kan ik dit niet via een batch bestand of via het register ofzo automatisch laten instellen bij een herstart?
-de videouitgang staat op "bureaublad uitbreiden naar deze monitor" want anders heb ik sowieso geen beeld op de tv, clonen lukt ook niet
- de tv moet ik met "force tv-detection" laten vinden want anders vind hij deze ook niet
- ik gebruik niet de originele driver cd die erbij zat want daarmee lukt het niet een tv-out beeld te krijgen
- ik gebruik de forceware drivers (95. nogwat)
- ik heb verschillende drivers geprobeerd maar alleen deze schijnt goed te werken (in kleur anders alleen zwart-wit of geen beeld)
alle tips zijn welkom
-de videouitgang staat op "bureaublad uitbreiden naar deze monitor" want anders heb ik sowieso geen beeld op de tv, clonen lukt ook niet
- de tv moet ik met "force tv-detection" laten vinden want anders vind hij deze ook niet
- ik gebruik niet de originele driver cd die erbij zat want daarmee lukt het niet een tv-out beeld te krijgen
- ik gebruik de forceware drivers (95. nogwat)
- ik heb verschillende drivers geprobeerd maar alleen deze schijnt goed te werken (in kleur anders alleen zwart-wit of geen beeld)
alle tips zijn welkom