Instellingen van Beheerder overzetten naar andere gebruiker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk Schepers

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
Hallo Helpers
Ik heb een nieuwe computer en heb als beheerder mijn programma's en instellingen aangemaakt. Werkt prima. Nu heb ik een gebruiker aangemaakt en wil alles wat ik als beheerder heb aangemaakt zoals e-mail instellingen Bureaublad indelingen etc. overzetten naar de nieuwe gebruiker. anders moet ik alles opnieuw doen. is daar een mogeljkheid voor?

Werkt

Dag Dorado
Ik heb de bestanden gekopieerd en dat is inderdaad gelukt. Het is wel zo dat hij ook alles kopieert zodat ik nu een dubbele ruimte gebruik. Ik heb een map met foto's die nu zowel in de beheerdersmap staat als in de gebruikersmap.
Kan ik deze in 1 van de gebruikers verwijderen? Ook zijn niet alle inloggegevens overgenomen zoals mijn e-mail accounts. Die moet ik wel weer appart invoeren.
Maar verder heeft het mij veel werk bespaard

Ik heb een map met foto's die nu zowel in de beheerdersmap staat als in de gebruikersmap.
Kan ik deze in 1 van de gebruikers verwijderen?

Het is zo dat je met een beheerdersaccount overal rechten heb, dus je kunt beter een map verwijderen in de beheerdersaccount, omdat je vanuit deze account de map in de gebruikersaccount kunt benaderen.

Mocht je probleem opgelost zijn, wil je dan op "Vraag is opgelost" klikken in de donkerblauwe balk (die met "Vraag is opgelost","Onderwerpopties" etc.) in je vraagposting?

Bedankt voor je hulp

Bedank voor je hulp en zal de vraag de status opgelost geven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan