instellingen veranderd en heb geen beeld meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

poppentje

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2005
Ik heb een pc met 2 videokaarten en had altijd mijn computerbeeldscherm waar windows Xp opstartte en dan kon ik verzenden naar beeldscherm 2 en 3 zodat ik films kon kijken waar ik wilde. Nu heb ik mijn pc opengemaakt en het stof verwijderd, maar wist ik niet meer uit welke uitgang welke vga kabel kwam. Heb ze toen allemaal geprobeerd, maar ik had toen opeens geen beeld meer op 1 scherm. Vervolgens heb ik verschillende instellingen veranderd en nu heb ik helemaal geen beeld meer op geen een scherm. Hij start nog wel op, ik kan dus in mijn bios komen maar wanneer windows op wil starten gaat het scherm op zwart, dus ik kan ook geen instellingen meer terug veranderen. Ik heb geen videokaart onboard en heb al geprobeerd om het met 1 videokaart te doen, maar ook dan heb ik op geen van de schermen beeld. Weet iemand hoe ik weer windows op mijn scherm kan krijgen. Alvast bedankt.

als je tijdens het opstarten nou eens op f8 blijft tikken kom je in het veilige modus scherm. hier kan je ook kiezen uit een grafische weergave/vga modus of iets dergelijks. probeer eens vanuit daar op te starten, als je het niet kan vinden, probeer dan eens op te starten vanuit de gewone veilige modus. als dat lukt kan je als je in windows zit je settings weer veranderen.

Bedankt voor de tip, ik ben er tussen het werk en de sociale verplichtingen door, 3 dagen mee bezig geweest. Als ik op F8 drukte, kon ik niet in de veilige modus komen, ik kon dan kiezen of ik via de floppy, hdd of cdrom wilde opstarten. Uiteindelijk heb ik via Hiren's bootcd kunnen opstarten in de veilige modus en toen begon het zoeken:D
Bij configuratiescherm en beeldscherm kon ik niets veranderen, maar om een lang verhaal kort te maken, ik heb via apparaatbeheer, de beeldschermadapter kunnen aanklikken en toen bij het stuurprogramma op de knop "vorig stuurprogramma" geklikt en wonder boven wonder werkte alles weer:d

Dus....:thumb: bedankt voor je hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan