Instellingen voor internet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yoshi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Yoshi

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Via school een licentie van Win2003-Standaard. Maar gezien het beperkte budget, zou het interessant zijn mocht deze ook (beperkt) als extra werkstation kunnen dienen.

In de policy's heb ik al de instellingen gevonden zodat iemand met gewone gebruikersrechten, mag aanmelden op de server. Zover staan we dus ...

Maar de instellingen van internet staan standaard zo hoog, dat je eigenlijk niet verder komt dan de Microsoft sites. Met Administrator-rechten kan je deze invoudig naar beneden halen. Helaas worden deze instellingen niet overgedragen op een gewone gebruiker. En als gewone gebruiker heb je dan weer geen rechten om de instellingen aan te passen ...

Waar kan de je standaard instellingen voor internet naar beneden halen ?

Dank bij voorbaat.

Het was even zoeken, want U gaf een link naar de resultatenlijst van Google (en dat kunnen er héél wat zijn !)

Maar vrij snel bleek de oplossing hier te liggen...

Bedankt !

Dan kun je nu lekker verder met je installatie.
Veel suc6. :)

Bah, nog geen driver voor de audiokaart en de modem. Maar daar lig ik niet echt van wakker. De meest recente driver die ik kan vinden voor de audiokaart is er eentje van NT4 ! En die wil niet draaien op 2003. Voor de modem is de meest recente er eentje van 2000, maar die doet mij aankijken tegen een bleu-screen !

We zullen het daar voorlopig maar bij laten, vrees ik. En eens uitkijken naar een ander audiokaartje ...

Modem werd toch alleen nog gebruikt voor af en toe een fax-ske. Die kunnen we missen ...

Bedankt voor de moeite !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan