Instellingen voor Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arctic Joe

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2008
Zijn de instellingen voor je modem en mailaccount hetzelfde nu @home voortaan Ziggo geworden is?
Wat zijn bv de juiste instellingen voor je modem, gelden hier nog altijd de @home settings, en hoe lang houden we onze @home mailadressen nog?

Zolang het goed werkt op de oude settings blijf ik er mooi vanaf!

Heb jij gegevens gekregen van Ziggo die je moet aanpassen?

Het blijft (voorlopig??) hetzelfde dus je hoeft niks aan te passen. En hoelang je je @home adres blijft houden zal Ziggo wel weten denk ik. Mij is niks bekend dat iedereen over gaat op een @ziggo adres.

Zal ook lastig worden want er zullen wel gebruikers zijn die voor de @ hetzelfde hebben staan alleen achter de @ bijv home, casema etc. Hoe willen ze die hun eigen adres laten houden?

Voor zover ik het begrepen heb, blijven voorlopig de instellingen ongewijzigd.
Ik ben niet zeker van de mailservers, daar heb je nu de mogelijkheid van alleen 'mail' en 'mail.home.nl' Ik gok dat de laatste zal veranderen.
Wat betreft de e-mailadressen, die zullen denk ik niet wijzigen, zelfs de hele oude @westbrabant.net adressen bestaan nog steeds en die zijn toch al zo'n 8 jaar geleden overgenomen door @home.

De nieuwsservers zullen met de tijd wel overgaan van 'news.home.nl' naar 'news.ziggo.nl'

Ik ben in elk geval blij dat voorlopig de oude casema en multikabel klanten geheel overgaan, kunnen die mooi alle problemen oplossen. Tegen de tijd dat de @home klanten overgaanzal alles hopelijk vlekkeloos verlopen.

ik zat bij multikabel en is nu Ziggo bagger spul
maar email account is hier veranderd hebben we bericht van gehad en klant nummer is veranderd en verder niks

Zolang het goed werkt op de oude settings blijf ik er mooi vanaf!

Dat lijkt me de juiste politiek:)

als je naar de ziggo site gaat kun je bij klantenservice je postcodse invullen en wordt je naar de @home site doorverwezen
Daar staat zal vast wel staan wat de wijziging betekend.

mvg leo

Hee, dit was de nuttigste reactie:thumb:
de link die je gaf vermeldt het volgende:

Je producten zijn nog niet omgezet naar Ziggo. Daarom kun je de juiste antwoorden op je vragen alleen op de @Home site vinden.

Zodra je producten zijn omgezet naar Ziggo, krijg je deze pagina niet meer te zien. Je komt dan gewoon direct op de Klantenservice van Ziggo. Dat is uiterlijk over 2 maanden, maar mogelijk is je postcode al eerder aan de beurt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan