Instellingen Zone Alarm PRO 4.0123.012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Ik heb het nu dankzij Windows.nl aardig voor elkaar. Toch nog een vraag over de de Privacy sitelist.
Daar kan je voor elke site de 'Ad blocking' wijzigen in afwijking van de standaard-instelling in ZA.
Nou heb ik - op aanraden van Windows.nl - in de standaardinstelling van Ad Blocking
de Banner/skyscraper/ads, Popup/popunder en Animation 'aangevinkt'
Vraag : Ik heb ze voor de vertrouwde sites (zoals ook Helpmij, zie JPG), weer uitgezet. Is dat nou de bedoeling, of moet je deze opties altijd en voor elke site aangevinkt houden. (Zie JPG ZAPrivacy)
NB : Overigens zie ik 'block ads that do not load in 2 sec'
niet in mijn versie van ZA, net als de keuze voor 'performance' of 'always' naast Banner/skyscraper/ads.

Bijlagen

• zaprivacy.jpg
    zaprivacy.jpg
    58,7 KB · Weergaven: 23
Je kunt de opties indien gewenst altijd aangevinkt houden.

Maar wat is er voor of tegen, dit aan of uit te zetten.

Antwoord op je vraag in de andere thread.

Je kunt in principe alles uit zetten.
Wanneer een van de programma's om toegang vraagt, dan kun je dat altijd weigeren, eenmalig verlenen of blijvend verlenen.
Ook moet je idd onderscheid maken tussen trusted of allow. Uitleg hierover kun je in de helpsectie van ZA vinden.

Granting a program permission to act as a server
Exercise caution when granting permission for programs to act as a server, as Trojan horses and other types of malware often need server rights in order to do mischief. Permission to act as a server should be reserved for programs you know and trust, and that need server permission to operate properly.

Zou ze niet aanvinken als server! Probeer het maar eens uit:

Hoort hier bij:evil::http://helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&postid=1004993#post1004993

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan