instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hopman

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
G.m. ik heb mijn schijf opnieuw laten installeren en zoek de volgende oplossing. Hoe stel ik spellingscontrole in voor dit soort berichten zodat je boeven in de werkbalk naast pagina aan kunt klikken spel. controle.
Hoe stel ik in outlook expresse in dat ik zien op mijn bureaublad dat er nieuwe mails binnen zijn.
Hoe stel ik in dat de ingetypte gegevens zoals namen en e mailadres bewaard worden zodat ik deze niet telkens hoef te repeteren?
Zo da's veel maar wie weet
Vast bedankt

oplossing

Wie weet een antwoord oponderstaande vragen o.a. iespell
G.m. ik heb mijn schijf opnieuw laten installeren en zoek de volgende oplossing. Hoe stel ik spellingscontrole in voor dit soort berichten zodat je boeven in de werkbalk naast pagina aan kunt klikken spel. controle.
Hoe stel ik in outlook expresse in dat ik zien op mijn bureaublad dat er nieuwe mails binnen zijn.
Hoe stel ik in dat de ingetypte gegevens zoals namen en e mailadres bewaard worden zodat ik deze niet telkens hoef te repeteren?
Zo da's veel maar wie weet
Vast bedankt

nog steed sgeen oplossing

iesepeel en andere vragen nog steeds geen opssoing ontvangen ? wie kan helpen

Hoe stel ik spellingscontrole in voor dit soort berichten zodat je boeven in de werkbalk naast pagina aan kunt klikken spel. controle.
Installeer deze werkbalk

Hoe stel ik in outlook expresse in dat ik zien op mijn bureaublad dat er nieuwe mails binnen zijn
Dit kan niet, maar je kunt wel een geluidssignaal koppelen aan ontvangen mail. Kijk bij geluid in het configuratiescherm.

Even zoeken had je hier gebracht.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan