instrallatie office 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobertHak

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2011
Wie kan mij advies geven:

Ik heb een gekochte office versie met een product code.
Mijn pc waar het op staat heb ik vervangen door een laptop waar ik de office 2010 op wil installeren.
Waar kan ik office 2010 installeren en vervolgens activeren met activatie code die ik heb.

Ik wil geen illegale downloads.

bij microsoft zie ik alleen office 2013 die ik moet kopen.

alvast bedankt voor de reactie

Ik geloof niet dat ik je vraag helemaal goed begrijp.
Je had een laptop en daarvoor heb je een licentie Office 2010 gekocht.
Heb je die versie na betaling gedownload of fysiek op DVD gekregen?

ik had een pc.
nu heb ik een laptop zonder office
Ik heb geen dvd/cd
destijds is het gedownload en toen geactiveerd met de product code die ik nu heb

nu wil ik opnieuw downloaden maar ben kwijt welke site ik nodig heb om te downloaden

bedankt.

hier kom ik een stap verder mee.
op een gegeven moment moet ik mijn microsoft account opgeven.
dit heb ik gedaan vervolgens krijg ik de melding "delicentie code is eerder geactiveerd met een ander microsoft account gebruik het eerder gebruikte microsoft account" je raad het al, ik ben dat account kwijt ( zal destijds wellicht een account aangemaakt zijn of gebruikt zijn van de gene die het destijds geinstalleerd heeft) weet iemand nu een omweg of kan ik dit ergens vrij laten geven?

@gast0225 Je loopt lang genoeg mee om te weten dat "kale" links geven niet gewaardeerd wordt en niet toegestaan is. Uit de huisregels
Geef geen "kale" links als antwoord, omschrijf op zijn minst wat er op de betreffende pagina te vinden is en waar precies naar gekeken dient te worden. Is de site in een andere taal dan Nederlands? Vermeld dit dan ook even.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan